Even voorstellen


#1

Hallo, ik ben Melanie, mama van Jazz, het mooiste meisje op de aardbol
Net als ieder moeder heb ik zo m’n onzekerheden en vind het prettig om ervaringen met andere moeders te delen.
Zo is ons kleine wondertje met haar 10 maanden al een enorm pittig ding en geeft ze erg duidelijk aan niet van wassen te houden (bad of douche)
De buurt zou denken dat we haar wat aandoen, zo gaat ze tekeer!!
Iemand nog tips?
Verder lees ik graag de tips en recepten van andere moeders dus wie weet, tot schrijfs (ofzo?)


#2

Hi Melanie,

Ik ben michèle, mamma van Morgan van over een paar dagen 2 jaar alweer. Welkom op Ikke Ben.

Dat wassen kan ik maar 1 ding over zeggen, consequent blijven en negeren, jij bent de baas niet Jazz. Succes

Groetjes,

Michèle


#3

Hi,

Ik ben de moeder van Nora, die over 2 weken 2 jaar wordt. De volgende staat gepland voor 25 februari. Welkom op ikkeben en ik hoop dat je wat hebt aan de tips!

Wat betreft het badje, misschien reageert ze wel goed op een tummytub? Wij hebben het met Nora nooit gebruikt, omdat zij weer veel relaxter is in een badje, maar vrienden van me doen hun kleine van 4 maanden wel in de tummytub, gaat stukken beter dan in bad. Misschien een idee! En verder de temp misschien nog is controleren??

Liefs

Lilypie In verwachting Ticker


#4

Bedankt voor de tips, vanochtend is ze met papa onder de douche geweest, dat ging al iets beter.
Maar wel rottig, het lijkt alsof ze doodsbang is voor het water, temperatuur gemeten met badthermometer maar daar kan het niet aan liggen.
We hebben nu besloten om elke dag even te douchen zonder zeep zodat ze wennen kan aan water!
Misschien maar gaan babyzwemmen ofzo…
Michèle, vast gefeliciteerd met Morgan en Liske ook alvast met Nora.
Leuke leeftijd lijkt me dat, 2 jaar.
Sannn, goeie tip, ga ik zeker proberen!
Groetjes, Mel.


#5

Welkom! Ik ben de moeder van Erik, hij is twee jaar. Zo’n leuke leeftijd, als je de peuterpuberteit niet meerekent Wat heeft je dochter een mooie naam! Veel plezier hier.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#6

Hola! Ghislaine, 27 jaar, wonen met zn drietjes in Best Noord-Brabant. Hier ook zon pittig mannetje maar hij houd wel van in bad gaan haha! Joaquin is ook 10 maanden. Gezellig, tot schrijfs groetjes.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers


#7

( leuke naam trouwens, Jazz ) !

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers