Even voorstellen


#1

Hallo,
Ik ben Monique 32 jaar woon in Drenthe en ben de trotse moeder van onze zoon Julian hij is nu 18 maanden.
Ik werk 3 dagen in de week en vanaf september ga ik weer beginnen met de opleind Verzorgende.


#2

hoi Monique,
welkom!
Ik ben Ineke, woon in België samen met mijn vriend en zoontje van 6 maanden. Ik werk ook 3 dagen in de week.
Succes met je opleiding in september!

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker


#3

Welkom! Ik ben 33 jaar en heb een zoontje van 2 jaar. Wij wonen met ons drietjes ook in Drenthe. Mooie provincie, hè?

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker


#4

Welkom!!

Ik ben Anne, 21 jaar en moeder van Seth van ook 18 maanden
(wanneer is jouw mannetje geboren?)
We wonen met z’n drieën in Rotterdam!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers


#5

Hi ik ben Michèle, mamma van morgan van 22 maanden. En ik woon met haar pappa in Den Haag.

Groetjes,

Michèle


#6

Onze kleine man is van 31-12-2008.
Hij was alvast een mooi nieuwjaars kado.


#7

wat grappig!
Die van ons is van 30 dec. ze schelen dus 1 dag, leuk!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers


#8

Welkom op ikkeben.

Ik ben Sandra, 30 jaar en samen met mijn man en ons zoontje Tim van 2 jaar wonen we in Noord Holland. Ik werk 3 dagen per week als Sales medewerker bij een detacheringbureau voor IT personeel.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker


#9

Hallo, Ik ben Ciska ben 21 jaar en ik ben alleenstaand moeder van een zoon Nathanael van 14 maanden.
We wonen in Groningen.
Op dit moment ben ik nog fulltime moeder, maar vanaf 31aug gaat Nathanael voor 2 dagen naar de kinderdagverblijf en wil ik werken.

fmbauer


#10

Hallo, ik ben Ghislaine de mama van Joaquin!
Sven, ons zoontje Joaquin en ik wonen in Noord-Brabant vlakbij Eindhoven: Best. Mijn zoontje is geboren 30 oktober 2009, ikkeben ook nog redelijk nieuw hier… Veel plezier, tot schrijfs?! Grtjs

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers


#11

Welkom

Ik ben 27 jaar, verpleegkundige van beroep. Heb een dochter van 2,5 jaar! Wij wonen in Afrika omdat mijn man daar vandaan komt!

Groetjes