Even voorstellen


#1

hallo lieve mensen,

ik wilde me even voorstellen, Ben dineke 23 jaar , heb een leuke vriend…
( hoop toch snel dat het me mannetje wordt )
we hebben samen een prachtige zoon mardin ( geboren 16-11-08) . . . 2 jaar terug hebben we aan woningruil gedaan, zodat we niet meer in flatachtig iets wonen zodat onze kanjer lekker in de tuin kan spelen, en we hebben een lap tuin! al ligt er nu nog alleen een hoop zwart zand… maar plezier heeft hij zeker… ( en de wasmachine is er weer goed voor… )

nou ik zie jullie op het forum…

Groetjes ,

mamavanmardin…

ps: iemand ervaring met driftbuien ? tjeej , wordt mij afentoe echt teveel…


#2

Welkom!!

Ik ben Anne, 21 en moeder van Seth van bijna 1,5 jaar.
Wij wonen met z’n drieën in Rotterdam.
Helaas nog op een flatje, want wat je zegt, een lekkere tuin is veel beter!!
Zodra ik klaar ben met studeren gaan we ook voor een tuin

Als je meer reactie’s wil mbt driftbuien, kan je een topic openen in de hoek voor kinderen tussen 1-4 jaar.

Veel plezier hier!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers


#3

Welkom! Ik ben de moeder van Erik, hij is twee jaar. We wonen met ons drietjes in Drenthe. Lekker in een huis met een grote tuin, da’s inderdaad zo fijn! Ook hier driftbuien hoor. Af en toe om gek van te worden, maar negeren doet wonderen.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker


#4

Hi Ik ben Michèle, mamma van Morgan. Een pittige tante van 21 maanden. En ik heb heel veel ervaring met driftbuien, ze heeft ze met alles erop en eraan. schreeuwen, gillen, grond liggen, bijten en slaan

Oh ja wij wonen in die mooie stad achter de duinen en met tuin

Groetjes,

Michèle


#5

Hoi Ik ben Juna 27, Heb een dochter van 2 jaar 4 maanden Jada, Wij wonen in Blantyre, Malawi waar Jada’s papa vandaan komt. Wij hebben hier ook een grote tuin, een park voor de deur en een autovrije straat!


#6

hi, welkom!

Ik ben de moeder van Nora, die in september 2 wordt. Driftbuien hebben we geloof ik allemaal ervaring mee, staan zo 3 oudere topics over, denk ik.

Ik woon letterlijk achter de duinen, kan ze vanuit mn slaapkamer zien… We hebben een tuin, niet heel groot, maar Nora is er heel blij mee! Lekker de plantjes water geven en scharrelen met een bal, ideaal!

liefs


#7

hoi allemaal…

heerlijk he zo’n tuin ? zou echt niet meer zonder kunnen, alhoewel we er nu echt veel aan moeten doen… de bewonders voor ons, hadden echt een heeel leuk plantje uit het bos ( we wonen vlak bij een bos, straat uit en je bent er al… heerlijk he?? ) maar dat plantje is zo leuk, zevenblad het groeit overal… zelf’s al in de voortuin… we hebben het er allemaal zo’n beetje uit gekregen… maar blijft toch terug komen… * sterk zooi, * maarja nu is alles lekker zand… ( leuk voor het jochie nog … toch??? ) …

Lilypie Tweede Ticker