Even voorstellen


#1

Hallo,

Ik ben Monique, mama van Florian (5 jaar) en Amber (2 jaar).

Ik ben vandaag lid geworden, omdat ik door de bomen het bos niet meer zie wat mijn zoontje betreft. Het is een schat van een jongen, maar de laatste tijd dringt niets meer tot hem door. Zo heeft hij gisteren voor de 2e keer 4 auto’s in onze straat bekrast met een steen. En het doet hem niets. Met hem praten helpt niet, het rustig uitleggen komt niet binnen en hij weet ook niet waarom hij het doet. Wat moet ik hiermee? Samenspelen gaat hem wel goed af, maar zodra hij zich alleen moet vermaken gaat het mis. En vaak gaat dit dus ten koste van zijn zusje. HELP!


#2

Hoi en welkom! Heb je hierover al een topic geplaatst in het kleuterforum op de site? Dan heb je meer kans dat mensen het lezen, niet iedereen leest dit voorstelforum. Maar lastig joh. Heb je al eens advies ingewonnen hoe je hiermee om moet gaan bij een pedagoog ofzo?

Ik ben trouwens de moeder van Erik, hij is 2 jaar.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker


#3

Dank je wel voor je reactie. Nee, ik heb nog geen topic geplaatst op het forum bij kleuters. Zal ik ook nog gaan doen.

Groetjes


#4

Graag gedaan En idd doen, ben benieuwd welke reacties je zult krijgen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker


#5

Welkom! Ik hoop dat je iets hebt aan de andere meedenkende mama’s!

Ik ben de moeder van Nora, die in septemebr 2 wordt.

Groetjes!

Lilypie Second Birthday tickers


#6

Welkom op ikkeben.

Ik ben Sandra, 30 jaar en mama van Tim die eind deze maand alweer 2 jaar woont.
Samen met hem en mijn man woon ik in Noord Holland.

Het is idd goed om een topic bij het forum van 1 tot 4 jarige te plaatsen, zodat je meer reacties ontvangt.

Groetjes,
Sandra


#7

Iedereen bedankt voor het hartelijke welkom.

Ik heb inmiddels een topic geopend op forum kleuters 4-6.


#8

Welkom!!
Ik ben Anne, 21 jaar en moeder van Seth van 17 maanden.
We wonen met z’n drieën in Rotterdam.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers