Even voorstellen

Hallo allemaal

Ik lees al een poosje mee hier op ikke ben
en moet zeggen dat ik het een erg gezellige site vind vandaar dat ik dacht ik wil ook gezellig meekletsen en advies geven/krijgen Dus heb me eindelijk eens aangemeld.

Ik zal me even voorstellen , Ik ben joyce 25 jaar en woon samen met mijn vriend en zoontje in valkenburg…
Jessie is pas 2 jaar geworden en zit volop in de pp haha lekker druk dus bij ons thuis

Groetjes!

Welkom,
Ik ben Juna, 26 jaar, mijn dochtertje Jada word binnenkort 2! Wij wonen in Malawi want daar komt Jada’s vader; Code, 33 jaar, vandaan!
Hier ook volop PP! hahah

Hey leuk zeg bij jullie dus ook lekker druk haha leuke naam trouwens ‘jada’ lief!

groetjes!

Oh wat leuk … veel kindjes in de leeftijd van Jessie…

Ik ben een moeder van 26 jaar en heb een zoontje van ruim 19 maanden. Kado voor zijn verjaardag hebben we al… nl broertje op zusje… … (juli 2010)…

Wat spannend zeg! Dan zul je nu ongeveer drie maandjes zijn als ik me niet vergis toch? geen last van kwaaltjes of verloopt het lekker rustig allemaal?

Groetjes!

Ben nu ruim 4 maanden… … ( we leven al bijna in maart…gaat snel hé). Ik ben heel erg misselijk. Het is gelukkig sinds 2 weken wat beterder … maar een dag zonder misselijkheid heb ik nog niet meegemaakt. Je leert er wel een beetje mee omgaan. In die zin van op tijd iets eten, rust nemen als dat lukt, minder werken etc.

Dus … toch al beetje aan het aftellen naar juli hoor

Welkom! Hier een moeder van 32 jaar met een zoontje van ruim 20 maanden oud. Hij heet Erik. Meneertje is ook al volop in de PP, dus hier ook onze handen vol. Veel plezier hier!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@ mini-boy mijn fout wel vervelend dat je je zo misselijk voelt…
Heb wel eens ergens gelezen dat gemberthee daarbij zou helpen of het echt werkt durf ik niet te zeggen maar mischien is het het proberen wel waard…

@ mriek ja we hebben onze handjes er zeker aan vol! haha

Groetjes!

Welkom!!
Ik ben Anne, 20 jaar en moeder van Seth van bijna 14 maanden.
Wij wonen met z’n drieen in Rotterdam.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Hoi Hoi WElkom ! ik ben Henrieke mama van Eneah (bijna 5) en Benjamin (7 maanden)
Ik ben 28 jaar en woon met man en kindertjes, hond, konijn en vissen in Dordrecht Zuid Holland!