Even voorstellen

Ik ben Patricia. Moeder van een geweldige Peuter dochter Anouk die nu 26 maanden jong is!!
Ik woon samen met mijn vriend(30jaar) en dochter en 3 katten(Simba, Gizmo en Loes) en nog een heleboel vissen

Hoi Patricia,

Ik ben Hilde, mama van Nora, 14 maanden jong. Zelf ben ik 27 en mijn man is 30. Oh ja, en de poes Sofie, die is al jaren bejaard maar jolig.

Hoop dat je het leuk vindt op ikkeben!

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

hoi ik (26) ben mama van 3 jongens 8,6 en 2 getrouwd wonen in een klein dorp in gelderland met kitten vlinder

veel plezier op des ite

groetjes

Welkom! Ik ben de moeder van Erik (bijna anderhalf jaar) en we wonen met mijn vriend en onze drie katten in Drenthe. Ook wij hebben een heleboel vissen. Vergelijkbaar met jullie dus. Veel plezier hier!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Welkom,

Hoi. Ik ben Juna (26) moeder van Jada geboren op 12/3/2008 in Blantyre, Malawi. Wij wonen hier met Jada’s papa Code (33) omdat hij hier vandaan komt

Veel succes!

Welkom op ikkeben.

Ik ben Sandra, 29 jaar en wonen samen met mijn man en ons zoontje Tim van 16 maanden in Noord Holland.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Welkom bij het clubje …

Ik ben lizette de moeder van Jurian 16 maanden en woon in Brabant.

Welkom,
Ik ben Anne, moeder van Seth van bijna 11 maanden.
We wonen in Rotterdam, met als enige beest onze kleine Seth

Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

Wat een warm welkom

Hoi mama van Anouk, welkom,

Mijn naam is Sandra, ben 33 jaar en woon samen met mijn man en ons lieve zoontje Coen (22 maanden) in Drenthe.

Groetjes,

Sandra

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Hallo Patricia,

Welkom op ikkeben! Hier Jolanda, trotse mama van Danique van bijna 13 maanden. Hoop dat je veel plezier op de site mag beleven