Even voorstellen

hallo

mijn naam is ramona.ik ben 28 jaar en moeder van een zoontje pim die nu 21 maanden is.
momenteel ben ik 5 weken zwanger van ons 2e kindje.
vind het erg leuk en spannend.
we hebben het nog aan niemand verteld.ik wil dit wel graag doen maar mijn vriend niet.hoe zijn jullie ervaringen hierin??

ik vind het leuk om ervaringen en verhalen met andere te delen.dus heb je een vraag stel maar haha.

doei doei

Gewijzigd door - rammie op 01 Sep 2009 14:24:40

welkom op ikkeben, en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik kon mijn mond ook niet houden over mijn zwangerschap, bij de eerste dus meteen na de test naar de oma’s en opa’s en wel duidelijk gemaakt het aan niemand te vertellen omdat het nog zo pril was en ik daarvoor een miskraam had gehad!
Bij de tweede meteen aan iedereen verteld.
Weet je wat ik vondt, als iedereen het wist en het zou fout gaan ( waar je natuurlijk niet vannuit gaat) ze je ook weer bij kunnen staan en je begrijpen als je het moeilijk hebt.

succes en geniet ervan

Groetjes Gytha

hallo

dank je wel.ik denk inderdaad ook zo.
ik zou eigenlijk aanstaande donderdag geopereerd worden maar door de zwangerschap en in overleg met de artsen afgezegt.
was ook niet zo belangrijk dat het nu moest(pinnen en platen uit oude wond laten halen)
we hebben nog tegen niemand verteld dat het niet doorgaat.
dit is een mooie gelegenheid om te vertellen dat het niet doorgaat om de mooie reden maar mijn vriend vind het nog te vroeg.

raar maar waar.baal ervan want wil het zo graag zeggen.

welkom!!

Ik heb het bij mijn zwangerschap bij 6 weken moeten vertellen… of euh … anders … ze vertelde het mij. Ik was zo beroerd en misselijk dat collega’s etc zeiden : Je bent denk gewoon zwanger. Daar baalde ik enorm van. Ik ben iemand die graag zijn mond houdt en alles graag geheim houdt. Dus als er hier een 2e mag komen … dan wil ik mijn mond op slot houden tot de 12 weken en dan op originele manier tegen mijn familie vertellen…

hoi dank je wel voor uw reactie.
we gaan het zeker orgineel vertellen.hebben een leuk shirt laten maken voor onze zoon.
echt erg leuk.
ik ben ook iemand die goed zijn mond kan houden maar nu niet haha.
ik denk inderdaad ook dat als het ooit mis mag gaan je dan mensen hebt die je kunnen steunen.mijn vriend denkt hetzelfde als u.

bedankt.

gr armona

welkom en gefeliciteerd!!!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Welkom op de site en gefeliciteerd met je zwangerschap.

Tja, wanneer je het wilt vertellen is heel persoonlijk. Wij hebben bij de 1e gewacht tot ik mijn 1e echo had. De ouders, broers en zussen wisten het wel eerder. Bij een 2e wil ik ook wachten tot we de 1e echo gehad hebben. Ik heb eind juni een miskraam gehad en alleen de ouders, broers en zussen wisten dat ik zwanger was. Niemand weet verder dat ik zwanger was, alleen mijn beste vriendin. Hier heb ik bewust voor gekozen, omdat ik het op zich heel graag wil vertellen. Maar geen zin heb om iedere maand weer de vraag aan te moeten horen of ik al zwanger ben.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

hallo

heel erg bedankt voor alle reacties,.
we hebben besloten om het te gaan vertellen aan de ouders,zussen en beste vrienden.(oom omdat mijn operatie nu dus geannuleerd is)
de rest vertellen we het na de echo.
mijn schoonouders hebben we het gisteravond verteld.
die vonden het echt helemaal geweldig.ons zoontje pim had een bodywarmer aan met een shirt eronder met erop hoera ik word een grote broer ze waren nog aan het eten en kregen geen hap meer door hun keel toen ze het uiteindelijk zagen en daarna kwamen de tranen en felicitaties echt heel erg leuk.
mijn schoonmoeder werkt in het ziekenhuis op de afd gynaecologie en heeft meteen een echo geregeld.
krijg deze nu volgende week vrijdag 11 september.spannend haha.

doei

hoi hoi

we hebben de directe familieleden en goede vrienden het goede nieuws verteld.
ze waren allemaal heel erg blij en snapte ook goed dat we het nu vertelde ivm de operatie die geannuleerd is.
ook het shirt van pim vonden ze zo mooi.
we zijn blij dat we het verteld hebben en het niet meer voor ons hoeven houden.
we weten natuulijk dat het de hele zwangerschap fout kan gaan en je nooit een garantie hebt maar daar gaan we maar even niet vanuit.
zijn nu lekker aan het genieten.
hebben zelf als ons eerste cadeautjes gekregen:een pakketje met allemaal lekkere dingen en veel leuke babykleertjes.
echt heel erg leuk.

nu nog wachten op de echo volgende week,
erg spannend haha.

zijn er toevallig ook mensen uit uden en omgeving??

doei doei gr ramona

welkom hier op ikkeben ik ben veronique 22 jaar heb een dochtertje van nu drie jaar
ik woon in de omgeving als je wilt weten waar kun je me een mail sturen

gr de mama van leyla

veronique daniels

hallo

dat is gezellig.
ik vind het erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen en dit is toch altijd een mooie gelegenheid.
ik heb alleen geen idee hoe ik u kan mailen haha.
dit is echt helemaal nieuw voor me.

doei doei gr ramona

ik zal je helpen
zie je bij iedereen een foto naast de tekst staan klik daar op en dan zie je vanzelf in beeld staan verstuur een email
op dit moment kan ik geen emails versturen via ikkeben want dan krijg ik telkens pop upblokering in beeld ik hoop je zo geholpen te hebben

gr de mamavan leyla

veronique daniels