Even voorstellen!

Mijn Naam is Marie-josé en trotse mamma van Diego en zwanger van ons tweede kindje.
Spannend hoor zo’n tweede opkomst en er al een rondlopen van bijna twee jaar. Hoe doen ander moeder dat??

Hoi Marie-Jose,

Welkom op ikkeben

Ik ben Miranda en heb twee dochtertjes samen met mijn vriend Bert.
Tussen onze dochters zit ook ongeveer twee jaar en ik kan je uit ervaring vertellen dat het heeeeeeeeeeeeeeel erg druk is maar o zo ontzettend leuk !

Hoeveel weken ben je zwanger ?

Welkom …!!

Ik heb zelf 1 zoontje van half jaar dus kan je niet vertellen hoe andere het doen! Maar wij bij ikkeben slepen je er wel door heen

wanneer uitgerekend?

quote:
Hoi Marie-Jose,

Welkom op ikkeben

Ik ben Miranda en heb twee dochtertjes samen met mijn vriend Bert.
Tussen onze dochters zit ook ongeveer twee jaar en ik kan je uit ervaring vertellen dat het heeeeeeeeeeeeeeel erg druk is maar o zo ontzettend leuk !

Hoeveel weken ben je zwanger ?

Hoi Miranda,
Ik ben nog maar 6 weken zwanger. Heel spannend. Onze zoon reageert nu nog niet echt wil ook niet veel horen over een baby maar dat komt nog wel hoop ik!!
Ik werk ook nog 24 uur onregelmatig in de gehandicaptenzorg een tijd rovende baan maar wel zeer uitdagend.
Ik heb al wat gelezen op ikkeben heel intersant allemaal er gaat een nieuwe wereld voor me open. Zoals ik heb gelezen krijg ik mijn handen nog vol en dat heb ik al onze zoon is een echte jongen heerlijk actief en ondernemend. Ik ga proberen te genieten van mijn zwangerschap en zeer zeker nog steeds van onze knul. Hij wordt bijna twee in maart.

Groetjes Marie-josé

quote:
Welkom ...!!

Ik heb zelf 1 zoontje van half jaar dus kan je niet vertellen hoe andere het doen! Maar wij bij ikkeben slepen je er wel door heen

wanneer uitgerekend?

Dank je wel.
Er gaat een nieuwe wereld voor me op hier op ikke ben. heerlijk al die verhalen weetjes en tips. Ik ben begin sept. Uitgerekend spannend!!!
Heerlijk om te weten dat wanneer het even niet gaat er mensen zijn die je er door slepen.
Dank je wel.

Groetjes Marie-josé