Even voorstellen!

[color=darkviolet]Hoi

Ik ben Diana deze maand 26 jaar geworden,sinds kort alleenstaande mama,ik woon nu nog bij ex tot ik een woning krijg.
Ik heb 3 kindjes,Jason mijn eerste kindje is overleden 4 weken na zijn geboorte,voor de gene die hier meer over willen weten is dit zijn site http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/JasonW/
Justin is mijn tweede kindje hij is nu bijna 6 en half jaar.
En nog een meisje van 2 en half zij heet Jowena. [/color]

he diana!

welkom bij ikkeben, leuk dat je mee komt kletsen!
Ik ben Kim, 27 jaar en getrouwd met dennis. We hebben twee zoontjes, Luca en Thije.
Heftig verhaal hoor, dat kleine mannetje. Ik heb even op de site gekeken, maar vind het erg moeilijk om te zien, kan het dan niet droog houden.
Gelukkig heb je nog twee mooie kinderen.
Heel veel plezier hier!

Lilypie 4th Birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hoi Diana!
Ikke ben Elysa, 19 jaar en in verwachting van de eerste. Zelfzit ik hier ook nog niet zo lang maar vind het erg leuk!

Veel plezier hier!

Liefs Elysa

welkom,
ik heb je verhaal met tranen in mijn ogen gelezen. Echt een super mooi grafje heeft je zoontje.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Hallo Diana,

Jij hebt echt iets verschrikkelijks meegemaakt.
Ik vind het knap dat je het op hebt kunnen schrijven en hoe je ermee omgaat.
Wat moet dit zwaar voor je geweest zijn. En het zal nog zwaar zijn al zullen de scherpe randjes er misschien wat vanaf zijn.

Welkom op ikkeben. Ik kom hier al een paar jaartjes en ik vind het nog altijd 1 van de leukste sites die ik tot nu toe gevonden hebt.

Liefs, Miranda

welkom op ikkeben, en wat heb ik respect voor je zeg!
Wat een mooie site zeg!

groetjes Gytha