Even voorstellen

Hallo Allemaal,

Ik ben Annet en ben 32 jaar. Ben de trotse moeder van een dochter Jamie van 3 en een zoon Dylan van 13 weken.
Ben twee jaar geleden lid geworden maar eigenlijk heeft het heel lang stil gestaan en heb ik eigenlijk niks meer met de site gedaan ( shame shame shame).
Nu ben ik er weer en hoop een hoop tips en leuke dingen te ontdekken op de site.
Groetjes annet

welkom op ikkeben.
Ik ben brenda ben 21 jaar en trotse mama van charissa die wordt 03 september alweer 3 jaartjes. Veel plezier, als je eenmaal mee kletst ben je zo verslaafd

Liefs en dikke kus brenda en charissa

hallo allemaal,

ik ben marco een spontane jonge pappa van 34 jaar pappa van een zoontje (damian) van 3 die bij mijn ex woont en een dochter (sanne) van drie in mijn huidige relatie met daphne.
ik ben op deze site gekomen omdat ik antwoorden en verhalen van moeders zocht omdat mijn relatie slecht verloopt.
ik hoop op deze manier wat antwoorden te vinden.

tik de dag

Dat heb je knap gedaan Marco, 2 kindjes van 3 bij 2 verschillende moeders!
Welkom op de site. Rettie ook welkom op de site.

Groetekes, Sje

Hallo Rettie, eerst nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. En verder wens ik je veel plezier op ikkeben. ennnuhhhhm schamen hoef je je niet, want ikkeben loopt niet weg en het is al zeker geen moeten hier.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 11 Aug 2008 16:03:00