Even voorstellen

hallo ik ben een meid van 23 uit zeeland en ik heb 2 lieve zoontje en een lieve partner

heej lavendel,
welkom op het forum. Hoop dat je het naar je zin gaat hebben.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

hoi brenda en charissa
dankje wel ik ga eens even rond neuzen
hoe oud is je dochtertje
liefs leentje

mijn dochtertje is bijna 3 jaar.veel plezier.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

leuk hoor ik heb zelf een zoontje van 9 manden en een zoontje van bijna 4.
liefs

Hallo allemaal,

Ik ben Sonja, mama van Sophie, die 28 juli 2 jaar wordt. Ik ben semi huisvrouw. Heb wel een baantje maar dat is voor maar 5 uur en 25 minuten in de week. Ik ben getrouwd met koen al 4 jaar. en we wonen in Velserbroek. Sophie gaat per 1 september naar de psz. Waar ik erg naar uitkijk. Kan ze lekker spelen met leeftijdgenootjes.

Ik ben ook al actief op babyinfo.nl en op kinderinfo.nl en jongegezinnen.nl en dacht, ach, dit kan er ook wel bij.

lfs Sonja

Gewijzigd door - mamavansophie op 07 Jul 2008 12:23:54

Hoi hoi

Ikke ben Marla, 26 jr, mama van Jens, 1,5 jr inmiddels alweer. Ben getrouwd met Wilco, 34 jr, woonachtig in Drenthe.
Ben lekker thuisblijfmoeder voorlopig (binnenkort wieder an die Arbeit) en vermaak me prima op allerlei forums. Nu ook deze .

Dus als jullie 't niet erg vinden, kom ik hier ook ff “spammen”

Mama van Jens 27-12-2006

Welkom bij ikkeben. Ik hoop dat jullie net zoveel plezier zullen hebben op deze site als ik.

Trouwens, Marla, wij wonen ook in Drenthe! Een prachtige provincie waar we met veel plezier wonen. Sinds 2 juli 2007 zijn wij de trotse ouders van Anna, nu dus iets ouder dan een jaar. We zijn waanzinnig trots op onze mooie meid en genieten volop van haar. Zelf werk ik voor 27 uur in de week.

Hallo,

Heel veel plezier op ikkeben !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!