Even voorstellen

Hallo ik ben Claartje en sinds 24 januari van dit jaar de trotse moeder van Noa. Ik kwam dit forum tegen op zoek naar informatie over de ontlasting van Noa en heb besloten me in te schrijven. Ik hoop dat ik met jullie een hoop informatie/ ervaringen kan uitwisselen. Mij helpt het in ieder geval enorm. Noa is ons eerste kindje en ik ben daardoor nog onzeker over alles wat niet zo is als het eerder was bij haar. Jullie ervaringen en de herkenbaarheid daarvan, steunen me wat.

Groetjes,
Claartje

hoi claartje, iedereen is wel eens onzeker, dus ervaringen kom je hier genoeg tegen. Ik ben brenda 21 en trotse mama van charissa bijna 3 jaar. Veel plezier op ikke ben

Liefs en dikke kus brenda en charissa

24 januari, mooie datum! Verjaardag van onze jongste!

En wist je dat 24 januari volgens de statistieken de beroerdste dag van het jaar is? Heeft 3 jaar geleden op internet gestaan op de nieuwspagina’s. Blijkbaar een combinatie van het weer, dip bij goede voornemens, dip financiën, etc. Uiteindelijk kwam 24 januari uit de bus als beroerdste dag van het jaar. Haha!

Nou voor ons niet hoor! Wij hebben altijd feest op 24 januari!

Groetekes, Sje

welkom op ikkeben

ikkeben gytha 26 jaar, getrouwd en hebben 1 dochtertje lieke van 1 jaar.

tot op het forum

groetjes GYtha

Welkom!!!
Ik ben Daniella en ons eerste dochtertje is ook geboren in Januari (de 7de), en we wonen (zowat) op de Evenaar in Quito, Ecuador.
Groetjes,
Daniella

Lilypie 1st Birthday Ticker