Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Melanie 24 jaar en moeder van mijn prachtige zoon Jesper. Hij is inmiddels al weer 8 maanden. Het gaat zo snel allemaal. Iedereen zegt dat wel tegen je maar het is inderdaad echt zo. Verder werk ik drie dagen in de week en de rest van de dagen ben ik lekker bezig met Jesper. Het moederschap bevalt me prima.
Al waren de eerste drie maanden heel zwaar. Jesper krijste elke dag de hele dag door. Ik was zo blij als hij even sliep. Ik wist gewoon dat er iets aan de hand was want zo krijsen ze niet voor niets. Ik ben lang aan het lijntje gehouden door het bureau. Ik moest elke keer andere voeding proberen. Op een gegeven moment was ik het zo beu want ik kon niets doen voor mijn kleine ventje hij bleef maar krijsen. Echt zooooo zielig. Ik ben naar de huisarts gegaan en hij verwees me door naar het ziekenhuis. Wat bleek hij heeft reflux!! Hij heeft medicijnen gekregen en sindsdien gaat het prima! Ze zeggen dat dit vergroeid als hij ongeveer een jaar is. Ik ben benieuwd of er meer moeders een baby hebben met reflux en hoe het bij jullie gaat!!

Groetjes,
Melanie

Gewijzigd door - mel411 op 02 Apr 2008 19:38:38

Volgens mij zijn er inderdaad moeders die ervaring hebben met reflux. Daar kan ik je niet bij helpen, maar in ieder geval welkom bij Ikkeben.

Ikkeben Judith en moeder van een mooe dochter Anna, nu alweer negen maanden! Inderdaad gaat het super snel, voor je het weet zeggen ze al pappa en mamma! Maar dat is ook wel weer leuk, toch?! Ik ben bijna 8 jaar getrouwd en woon in het mooie Drenthe. Ik werk ook drie dagen en ben de rest lekker bij Anna! Pappa zorgt een dag voor Anna en oma zorgt een dag voor Anna en ze gaat een dag in de week naar het kdv. Hoe heb jij dat geregeld?

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

Hoi Judith,