Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Melanie 24 jaar en moeder van mijn prachtige zoon Jesper. Hij is inmiddels al weer 8 maanden. Het gaat zo snel allemaal. Iedereen zegt dat wel tegen je maar het is inderdaad echt zo. Verder werk ik drie dagen in de week en de rest van de dagen ben ik lekker bezig met Jesper. Het moederschap bevalt me prima.
Al waren de eerste drie maanden heel zwaar. Jesper krijste elke dag de hele dag door. Ik was zo blij als hij even sliep. Ik wist gewoon dat er iets aan de hand was want zo krijsen ze niet voor niets. Ik ben lang aan het lijntje gehouden door het bureau. Ik moest elke keer andere voeding proberen. Op een gegeven moment was ik het zo beu want ik kon niets doen voor mijn kleine ventje hij bleef maar krijsen. Echt zooooo zielig. Ik ben naar de huisarts gegaan en hij verwees me door naar het ziekenhuis. Wat bleek hij heeft reflux!! Hij heeft medicijnen gekregen en sindsdien gaat het prima! Ze zeggen dat dit vergroeid als hij ongeveer een jaar is. Ik ben benieuwd of er meer moeders een baby hebben met reflux en hoe het bij jullie gaat!!

Groetjes,
Melanie

Gewijzigd door - mel411 op 02 Apr 2008 19:38:38

Volgens mij zijn er inderdaad moeders die ervaring hebben met reflux. Daar kan ik je niet bij helpen, maar in ieder geval welkom bij Ikkeben.

Ikkeben Judith en moeder van een mooe dochter Anna, nu alweer negen maanden! Inderdaad gaat het super snel, voor je het weet zeggen ze al pappa en mamma! Maar dat is ook wel weer leuk, toch?! Ik ben bijna 8 jaar getrouwd en woon in het mooie Drenthe. Ik werk ook drie dagen en ben de rest lekker bij Anna! Pappa zorgt een dag voor Anna en oma zorgt een dag voor Anna en ze gaat een dag in de week naar het kdv. Hoe heb jij dat geregeld?

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

Hoi Judith,

Bedankt voor je reactie! Ik ben het helemaal met je eens dat het heel snel gaat allemaal. Ik geniet er dan ook elk moment van want voor je het weer lopen ze rond haha.

Ik werk inderdaad ook drie dagen en die dagen is hij bij mijn moeder. Ze heeft het toen ik zwanger was zelf aangeboden en ik vind het zo een prima oplossing!! Mijn moeder vind het geweldig om zo optimaal van haar kleinzoon te kunnen genieten en ik vind het heel fijn dat hij in een vertrouwde omgeving is.

Groetjes,
Melanie

hallo,

welkom op ikkeben ik ben gytha en moeder van lieke van alweer 10 maanden.
het gaat zo snel.

veel plezier hier op het fijne forum

groetjes GYtha

Top, dat je moeder voor je kleine mannetje wil zorgen!! Oppassen vind ik altijd zo simpel klinken, daarom noem ik het altijd zorgen voor. Ook op pappa dag is het zorgen voor Anna en niet oppassen.

Het is wel fijn dat hij op een plekje is dat vertrouwd is en gezellig is. In het begin had ik er verschikkelijk veel moeite mee om Anna bij het kdv achter te laten. Bij mijn moeder vind ik het niet erg. Ook omdat ze eerst hierheen komt en Anna lekker in haar eigen bedje op haar eigen tijd wakker kan worden. Dit geeft mij als moeder een goed en vertrouwd gevoel!