Hallo allemaal,
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Melanie 24 jaar en moeder van mijn prachtige zoon Jesper. Hij is inmiddels al weer 8 maanden. Het gaat zo snel allemaal. Iedereen zegt dat wel tegen je maar het is inderdaad echt zo. Verder werk ik drie dagen in de week en de rest van de dagen ben ik lekker bezig met Jesper. Het moederschap bevalt me prima.
Al waren de eerste drie maanden heel zwaar. Jesper krijste elke dag de hele dag door. Ik was zo blij als hij even sliep. Ik wist gewoon dat er iets aan de hand was want zo krijsen ze niet voor niets. Ik ben lang aan het lijntje gehouden door het bureau. Ik moest elke keer andere voeding proberen. Op een gegeven moment was ik het zo beu want ik kon niets doen voor mijn kleine ventje hij bleef maar krijsen. Echt zooooo zielig. Ik ben naar de huisarts gegaan en hij verwees me door naar het ziekenhuis. Wat bleek hij heeft reflux!! Hij heeft medicijnen gekregen en sindsdien gaat het prima! Ze zeggen dat dit vergroeid als hij ongeveer een jaar is. Ik ben benieuwd of er meer moeders een baby hebben met reflux en hoe het bij jullie gaat!!
Groetjes,
Melanie
Gewijzigd door - mel411 op 02 Apr 2008 19:38:38