Even voorstellen

Hallo medezwangere mama’s

Ik ben Natasja de Graef en kom uit Weert (limburg) ik ben inmiddels 20 weken zwanger en krijg morgen te horen of ik een jongetje of meisje draag.
7 jaar geleden werd ik al moeder van een hele lieve zoon Bhodi en ben apetrots op hem. Het kindje wat ik nu draag is van mijn nieuwe vriend we zijn nog niet getrouwd maar gaan dat in maart doen op curacau, mijn lieve aanstaande is namelijk Antilliaans. (mooie baby hahahaha)
Ik zal regelmatig wat in het forum schrijven als ik de tijd zie want heb het erg druk maar zal mijn best doen.
Vind het ook erg leuk om vrouwen te leren kennen die ongeveer 20 weken zwanger zijn zodat we onze blijschap en kwaaltjes kunnen delen.
Tot snel kussssss

Natasja

Hoi ik ben ietsia, 26 jaar en moeder van een dochtertje van 9 maanden. Manou!
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Erg nieuwschierig zal je wel zijn, morgen weet je wat het wordt. succes
Liefs Ietsia

Hallo Natsja,
Welkom op dit gezellige forum. Ik ben Astrid en woon met Daan en onze 2 kindjes Evianne en Jessin in Neer, dat ligt tussen roermond en venlo. Veel plezier hier !

hoi

ik ben ingrid ben 36 jaar ben getrouwd met henk en hebben een zoon marco van 5,5 jaar
we wonen in tienray
tussen horst en venlo

ik heb tot 10 jaar geleden in heythuysen gewoond

Gewijzigd door - ingrid33 op 18 Aug 2006 10:15:01

Hallo,
Welkom,

Ik ben moeder van Jesse 9 maanden, en alweer 7 maanden zwanger
Ik heb wat testjes gedaan en als die echt kloppen verwacht ik een meisje.

succes!

Groetjes Florien

Florien Cipakuh

hoi

ik ben katinka woon samen met gerard
samen hebben we een zoontje yannick.

groetjes katinka

hallo allemaal

Bedankt voor de lieve welkom berichtjes, En florien proficiat en wat snel ja
Mijn zusje heeft ook sinds november een zoontje, Seth, waar ik de trotse peettante van ben. Ze is inmiddels weer 13 weken zwanger, iets sneller als gepland, maar ben hartstikke blij voor haar. Het wordt bij ons dalijk een gezellige boel.

Groetjes Natasja Marlon en Bhodi

o ja nog even over mijn zusje, heb haar deze leuke site voorgesteld en we zullen haar binnekort ook kunnen begroeten.

kusssssssss

hallo allemaal

Kan iemand van jullie mij vertellen waar ik die leuke hantekeningen vandaan haal, zou ze ook graag gaan gebruiken.
Alvast bedankt,

Natas.