Even voorstellen

Hoi, ik ben Yvette ik ben 25 jaar en sinds eind mei 2005 de trotse moeder van een twee-eiige tweeling. Ze heten Sam en Amber, en het is een heerlijk stel zo bij elkaar. Ze houden me lekker bezig de hele dag, en vervelen is een woord dat niet meer in mijn woordenboek voor komt !!!
Ik heb niet zoveel tijd om achter de computer te zitten, maar zal zeker proberen om regelmatig te lezen. Handige tips zijn altijd welkom !!!

Groetjes Yvette

Hee Yvette!
Welkom op Ikkeben!

ik ben Mariska, getrouwd met Nick en mama van 6 meisjes… Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie en Malin… (Tess & Melanie- een-eïge tweeling)

Enne… Ik denk dat Sam en Amber je de komende tijd niet met rust zullen laten hoor !!

ik hoop dat je veel plezier beleeft hier op Ikkeben!!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Hallo Yvette,
Ikke ben Astrid en er staat meer over me bij "voor de nieuwelingen"en bij "mamma van ".
pfffff kan me voorstellen dat het woordje vervelen even niet in jullie woordenboekje voorkomt. Mijn jongste is zoiets 2 weken ouder, dus ik weet ongeveer wat voor een handebindertjes het zijn op dit moment. Vanaf nu gaat het wel steeds erg vlug en bij elke nieuwe ontwikkeling, zijn ze weer een stukkie zelfstandiger.
Tja hahahaha en niet zoveel tijd voor de pc… hahahaha logisch met 2 van die moppies, maakt toch niets verder. Gewoon gezellie dat je ook mee komt kijken. Hoop dat je veel plezier hebt aan de site en er leuke tips uit kan halen.

hoi yvette

Ikkeben katinka 25 jaar en woon samen met gerard en samen
hebben we een zoontje van 9 maand.

katinka

Hoi hoi,

ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis en wij hebben 2 kinderen.
Veel plezier hier op Ikkeben.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

Hoi Yvette.

Ik ben Marianne getrouwd met Niels en samen hebben wij een zoon Ruben van 12-7-2005.

Ik heb mijn handen al vol aan 1! vind het maar knap hoe moedertjes het me 2 redden.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

hoi yvette
welkom hier ikke ben marielle en ben getrouwd met martin ,en we hebben 1 dochter tanja van 4 jaar 4 maanden .wens je veel plezier hier

groetjes marielle mama van
10-10-01

welkom hier
ik ben janneke en ik ben getrouwd met ole!! wij hebben een dochter en zij heet hannah en zij is de 9 maanden gepasseerd
tot op het forum het is hier een gezellige boel!!

lieve groet janneke en hannah

welkom hier

ben bianca getrouwd met hans samen hebben we 3 kindjes waarvan 1 helaas een engeltje

kevin* dylan van 9 en kaitlyn van 5

Bianca,Dylan & Kaitlyn