Even voorstellen

Via via kwam ik op deze site terecht en ik moet zeggen dat ik allerei handige tips te weten ben gekomen, dus ik heb me meteen maar even laten registeren.
dus bijdeze stel ik me even voor.

Ik ben Marianne , getrouwd met de (voor mij) liefste man ter wereld en samen hebben we nu een zoon van 11 weken oud (12-7-2005).
Die uiteindelijk naar de naam Ruben-Dylano zal moeten gaan luisteren

Verder gaat alles op rolletjes thuis maar moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds flagen van onzekerheid over me heen krijg van doe ik het allemaal wel goed, waarom lacht hij vandaag niet zo veel enz…enz…enz
dus mocht je leuke tips hebben wat dan ook! die zijn echt altijd welkom.

Groetjes marianne

Hallo Marianne,
Allereerst nog gefeliciteerd me jullie zoon Ruben-Dylano.

Ik ben Astrid en samen met mijn betere helft de trotse ouders van Evianne 2,5 jaar en Jessin van 4 maanden.
Die onzekerheid is heel erg normaal denk ik, je moet een beetje op jezelf leren vertrouwen. Jij lacht ook niet elke dag evenveel toch ? Daarbij maken baby`s kleine sprongetjes door. Ze kunnen bv ineens iets zoals beter zien of iets vastpakken of ontdekken dat ze zelf handjes hebben en daardoor zijn ze dan wat van slag, daar doe je niks aan. Je bent er wel voor op de juiste site beland denk ik, hier kun je met al je vragen en twijfels terecht als je dat zou willen.
Heel veel plezier op het forum en hopelijk heb je er veel aan.

Hoi hoi,

ik ben Jolanda en ik ben getrouwd met (voor mij de leukste man van de wereld) Dennis. Wij hebben 2 kinderen: Lisa & Cas.

Luister naar je eigen gevoel, dat is vaak het beste voor je kindje.

Veel plezier hier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

welkom hier marianne

ben bianca getrouwd met hans bijna 6 jaar,samen hebben we 3 kindjes 1 engeltje kevin* en 2 bengels dylan van 8 en kaitlyn van 4

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Welkom Marianne en veel lees-en schrijfplezier hier!

Ik ben CCM, heb 3 kids, twee jongens van 4,5 en 2,5 jaar en een babydochter, bijna zo oud eh jong als Ruben-Dylano.

Marianne van harte welkom.

Ik ben Maartje en heb twee kinderen, een zoon van 8 jaar en een dochter van bijna 7 maanden. Van die onzekerheid heb ik ook nog soms last van ondanks dat Maaike mijn tweede kindje is. Je wilt immers allemaal het beste voor je kind.

Heel veel plezier hier.

Groetjes Maartje

hoi mzarianne, gefeliciteerd met je knappe zoontje!!
ik ben jessica 23 jaar getrouwd met rudi,en hebben samen twee lieve schatten,stef2 jaar en lars6 maanden…
veel plezier hier!!

liefs jessica, &

Kijk, op 12 juli jarig, dat zijn de betere! Mijn verjaardag namelijk. Hihi!

Welkom op de site.

Groetekes, Sje (mama van Marleen en Ilse)

Hoi!

Ik ben Jerta, Ik mag de gelukkige moeder zijn van Nika en Tymon.
Ik ben getrouwd met André (ook gelukkig).

Die onzekerheid verdwijnt wel wat hoor. Natuurlijk is het ook zo dat baby’s niet kunnen praten dus moet je vaak maar raden wat er aan de hand is. Zodra ze iets duidelijk kunnen maken wordt het wat dat betreft gemakkelijker. Er komen dan wel weer andere moeilijke zaken voor in de plaats .

~hoi marianne
welkom hier op het gezellige forum .ikke ben marielle 37jaar, ben getrouwd met martin. en samen hebben we een lieve dochter van bijna 4 die tanja heet
ik wens je veel plezier hier

groetjes marielle mama van
10-10-01

Hoi marianne
Welkom hier
Ik ben Heleen getrouwd met Ed en mama van een prachtig ventje die Robin heet
Over een paar dagen weken hopen wij onze tweede spruit te verwelkomen
Heel veel plezier hier

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word