Hallo, Ik ben Sandra en ben getrouwd met Maurice. We hebben twee zoontjes. Jens die 4 april 3 wordt en Mats, geboren op 17 december 2004.
Binnenkort hebben we adsl en een laptop in de woonkamer dus hoop ik dit forum vaker te gaan bezoeken.
Even voorstellen
hoi
ik ben ingrid 35 jaar en ben getrouwd met henk en samen hebben een zoon van bijna 4 jaar genaamd marco 18-3-2001
Welkom, welkom.
Ik ben Jolanda (30) en getrouwd met Dennis. Wij hebben 2 kinderen, Lisa van 2,5 jaar en Cas van 7 weken.
Veel plezier op dit verslavende forum.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).
Hallo Sandra,
Ik ben selena,ik woon samen met mijn vriend steef en samen hebben wij een zoontje die 11 maart 4 jaar word.
Heel veel plezier op dit forum,ikzelf ben hier ook pas net bezig en kan je nu al zeggen het is heeeeel leuk.
SELENA
Hoi Sandra,
Ikke ben Astrid ( 30 jaar ) woon al haast 13 jaar samen met Daan (35 jaar) en samen hebben we een super toffe dochter van ruim ander half, Evianne. Ons tweede wonder verwachten we begin juni.
Ik zag dat je kindjes Jens en Mats heten, da`s toevallig want er zit nog iemand op het forum waarvan de kindjes Jens en Mats heten.
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Hoi Sandra,
Welkom op dit forum.
Ik heet zelf ook Sandra, ben 34 jaar, getrouwd met Rob en samen hebben we een zoontje van bijna 4, Nils.
Veel plezier hier
Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)
Hoi Sandra,
Welkom op dit supergezellig forum van Ikkeben.
Ikke zal me effe voorstellen. Ben Diana (bijna 34) getrouwd met Maurice en trotse moeder van onze zoon Daan (20mnd).
Veel lees en schrijfplezier
Groetjes,
Diana moeder van Daan
Hoi hoi!!
welkom hier!! Ik ben Bettina en ik woon samen. Wij hebben een dochtertje: destiny en zij is 2 jaar!
Veel plezier hier!!

Hallo en welkom hier op het gezellige forum!! Ik ben ariette en heb een dochter van 1 ,Jasmijn een schatje www.jasmijnxx.beebiesite.nl veel plezier hier groetjes…
Hoi Sandra,
Wij hebben elkaar al uitgebreid gesproken over Dunderklumpen, maar bij deze nog officieel welkom hier en veel schrijf-en leesplezier. Ik ben erg benieuwd naar jouw Jens en Mats dus als je een website of een foto hebt, zie ik die graag!
Groetjes Carola 04.09.1972
moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)
Ja Elly je haalt de woorden uit mijn mond; wat is Dunderklumpen???

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Hoi Sandra,
Ook namens mij welkom hier!
Ik ben Bianca, 30 jaar (jaja, nu moet ik het er echt neerzetten hihi ) en ik woon samen met mijn vriend Peter, met wie ik deze week 6 jaar samen ben.
We hebben samen ook een zoontje, Stephan (www.stephanveenhuizen.beebiesite.nl) en verder heeft Stephan nog een half-broer en half-zus die hier regelmatig komen.
Ik hoop dat je het hier gezellig gaat vinden, maar dat gaat vast lukken!
Groetjes, mamma van Stephan

Aha en dan ging het vast om de naam Jens!
We zijn weer wat wijzer hier!?!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Ik voel me al helemaal thuis hier met al jullie leuke reacties.
Van Dunderklumpen hadden mijn ouders een muziekcassette waar ik vroeger uren naar geluisterd heb. Tijdens mijn zwangerschap van Jens kwam het bandje boven water en toen stond de naam voor ons kindje meteen vast. Nu luister ik weer uren naar het bandje, maar nu omdat Jens het ook prachtig vindt!
Inmiddels heb ik ook een boek over het sprookje uit Zweden en daar komt ook de broer van Jens in voor: Mats! Al voor ik zwanger was van Mats hadden we zo dus een naam voor een jongen
Groetjes van Sandra (die hopelijk vanaf morgen ADSL heeft)
hoi sandra
welkom op dit gezellige forum ikke ben marielle ben getrouwd met martin en samen hebben we een lieve dochter tanja van 3jaar en 3 maanden veel plezier hier
groetjes marielle mama van tanja
Hoi Sandra,
Ik geloof dat ik me nog niet voorgesteld heb Dus dat zal ik nog even doen.
Ik ben dus Maike (23) en ik ben getrouwd met Nico.
Samen zijn we de trotse ouders van een geweldige zoon van 17 maanden. Levi.
Veel plezier hier!
Groetjes,
Maike, mama van Levi (21-08-2003)

Hallo Sandra,
welkom hier,ik ben Heidi 30 en mama van nina die net 5 is geworden vorige week vrijdag.
Heel veel leesplezier!!
Hoi,
Ik ben moeder van 3 kinderen; een zoon van 13jaar, een dochter van 9jaar die binnekort 10jaar wordt en een dochtertje van 9 weken.
Kijk eens op www.aouatif.mijnbabysite.nl enne…vergeet het gastenboekje niet!!!.
Ik wens je veel plezier op dit forum maar dat zal zeker lukken!!!.
Groetjes Ingrid.