Even voorstellen

Hoi, ik ben Diana en ben moeder van Daan. Hij is 1,5 jaar oud.
Wij wonen in Horn ( niet Hoorn) in Limburg
Ben zeer benieuwd naar jullie verhalen

Hoi Diana,

Welkom op deze super gezellige site!
Ik ben Bianca, wordt volgende maand 30 en ik woon samen met mijn vriend en ons zoontje Stephan (23 juni 2001)

Als je benieuwd bent naar onze verhalen kan je voorlopig je lol op, haha! Er staan hier al heel wat topics over onze kids

Ik hoop dat je het hier net zo leuk gaat vinden als ik (gaat vast lukken )

Groetjes, mamma van Stephan

P.S. wat grappig dat Daan op jullie trouwdag geboren is! (nou ja, een jaar later natuurlijk maar je snapt wel wat ik bedoel)

Gewijzigd door - Bieb op 06 Dec 2004 12:42:08

ik ben ingrid 34 jaar ben 9 jaar getrouwd met henk en hebben een zoon marco van 3,5 jaar.
we wonen ook in limburg tienray.
ik heb in heythuysen gewoont tot 11 jaar geleden en toen hierheen verhuist

vriendin van mij woont ook in horn en werkt ook bij de lotus geloof ik

Hoi Diana

Welkom hier!

Ik ben Maike, 23 jaar, getrouwd met Nico en samen zijn we de trotse ouders van Levi van 15 maanden.

Veel plezier op dit super gezellige forum!

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)

Hahaha Hoi die Diana,

Ik had nog niet eerder gezien dat je je hier aangemeld had, maar wat leuk dat je mee komt kletsen.
Zoals je weet ikke ben Astrid (30 jaar )woon al haast 13 jaar samen met Daan (35 jaar ) en samen zijn we ( zoals je weet )de trotse ouders van Evianne 1,5 jaar. We verwachten onze nieuwe spruit rond 3 juni 2005.
Hopelijk vind je dit forum net zo gezellig als wij, veel plezier in elk geval !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Hihi, volgens mij…kénnen jullie elkaar!

Groetjes, mamma van Stephan

Yep Diana en ik kennen elkaar van het babyzwemmen waar Daan en Evianne zellig gepoedeld hebben hahaha.

Hoi allemaal,

Wat een verwelkoming. Ik ken inderdaad Astrid de moeder van Evianne.Het babyzwemmen is helaas voorbij (snik, snik).
Verder lijkt het me inderdaad heel gezellig.
Groetjes

He Diana, wel gauw een foto van Daan plaatsen als dat lukt hoor. Dan kan iedereen je mooie ventje bewonderen. Hihihi zal wel maf zijn met kleertjes aan daar ik hem via het zwemmen ken.

quote:
He Diana, wel gauw een foto van Daan plaatsen als dat lukt hoor. Dan kan iedereen je mooie ventje bewonderen. Hihihi zal wel maf zijn met kleertjes aan daar ik hem via het zwemmen ken.

Eh, hoe doe ik een foto plaatsen????? Dan plaats ik er een van Daan en hopelijk ook een van mezelf (of samen

zo plaats je een foto
http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1602&FORUM_ID=16&CAT_ID=8&Topic_Title=hoe+plaats+ik+een+foto%2C+uitleg+van+els&Forum_Title=Mama's+hoekje

groetjes Kim, mama van

en

Hallo Diana,
Ik ben Kristel(16-03-1975), getrouwd (10-05-2002) met Frans (29-06-1967) en de trotse moeder van Sanne (13-05-2003).
Veel plezier hier op dit verslavende forum.
Jammer genoeg kan ik niet heel vaak komen, maar ik kom wel zo vaak mogelijk.
Ik spreek je snel

Liefs Kristel

Hoi ik ben Mim (das kort voor Miriam).
Getrouwd met Cas en we hebben 1 zoon, Lucas (15 maart 2001).

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

Hallo welkom op de site, ik ben Ariette 25 en mama van jasmijn (bijna 1!!!) groetjes

ariette7jasmijn

Hoi hoi
Welkom op dit gezellige form
Ik ben Heleen 32 jaar getrouwd met Ed
En we hebben een zoontje Robin van 1 jaar oud
Veel plezier
Groetjes Heleen mama van Robin

Hoi Diana
Welkom bij Ikkeben!
Ik ben Sonja, 27 jaar en getrouwd met Remco.
We hebben een zoon Jeroen, die eergisteren 1 jaar geworden is.

Veel plezier hier!

Groetjes,
Sonja

Hoi Diana,

Ook van mij van harte welkom!
Ik woon toevallig in de buurt van Hoorn (en dat ligt totaal niet in de buurt van Horn ).

Veel leesplezier, maar ook veel schrijfplezier, want wij kijken ook uit naar jouw verhalen!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)

hoi diana
welkom hier op het gezellige forum ikke ben marielle 36j getrouwd met martin en samen hebben we een dochter tanja van 3jaar heel veel plezier hier

groetjes marielle mama van tanja

Nogmaals proberen.

Groetjes,

Diana moeder van Daan