Even voorstellen

Hoi allemaal,

Ik ben Sandra (26) en ben mama van Mitchell (17-4-2001) en Dion (3-5-2004). vorig jaar getrouwd met Peter(28). Ik heb al even rond gekeken op de site. Het ziet er heel leuk en gezellig uit. Ik heb dit nog nooit gedaan, en ben erg benieuwd!

Hoi Sandra,

Gezellig dat je hier komt kijken, het is inderdaad een hele toffe site.
Ikke ben Astrid ( 30 jaar), woon al 12,5 jaar samen met Daan (35 jaar ). We hebben een heerlijke dochter van 1,5 jaar Evianne en verwachten ons niewe wonder begin Juni komend jaar.
Heeeeel erg veel plezier op de site en pas op voor verslaving hier !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Hoi Sandra,

Welkom bij ikkeben! Een nieuwkomer wat betreft internetgroepjes begrijp ik. Mijn 4-jarige ervaring op dat gebied heeft me geleerd dat dit het leukste internetgroepje is dat ik ken. Hopelijk geldt dat voor jou ook.

Veel schrijfplezier!

p.s. ik stel me niet voor omdat eigenlijk alles al in mijn handtekening staat

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Hoi Sandra,

Gezellig dat je ook komt meekletsen hier!
Krijg je vast geen spijt van hoor
Ik ben Bianca, 29 jaar en ik woon ook samen met een Peter (hij is alleen geen 28, zoals die van jou )
Samen zijn we de trotse ouders van ons zoontje Stephan die geboren is op 23 juni 2001 (en ook bijna Dion had geheten, net als jouw jongste!).
Hieronder zie je een foto van hem.

Het lijkt me gezellig om je hier nog vaker tegen te komen.
En (zoals ik wel vaker roep hier ): dit is écht een hele leuke site waar iedereen leuk met je meedenkt en waar je gewoon in je waarde wordt gelaten.
Maar dat merk je vanzelf wel!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 23 Oct 2004 23:58:57

hoi sandra

ik ben ingrid 34 jaar al 9 jaar getrouwd met henk.
en samen hebben we een zoon van 3,5 jaar hij heet marco(18-3-2001)

groetjes ingrid

Hoi hoi,

veel plezier op dit forum.
Pas maar op dat je er verslaafd aan raakt .
Ik ben dus Jolanda, getrouwd met Dennis en wij hebben een dochter genaamd Lisa (25-08-2002) en begin december hopen wij opnieuw pappa en mamma te worden.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).