Even voorstellen

hallo!

Ben ik gewoon lekker aan het neuzen op deze site, spreekt het me best wel aan dus…aangemeld!
Mijn naam is Monique Sloot en ik ben de moeder van Bastiaan. Bastiaan is geboren na een zwangerschap van 24 weken en 6 dagen, en heeft heel hard voor z’n leventje moeten vechten, en al had niemand verwacht inmiddels is hij al weer 18 maanden!!! (geboren op 8-4-2003) Hij is heel klein, loopt gigantisch achter in z’n ontwikkeling,is slechthorend, maar is luid en duidelijk aanwezig. Hij is echt super! Vooral het verhaal van Jeroen sprak mij aan ik begrijp de frustratie van zijn mama heel erg goed. Ik ben er al een tijd mee op gehouden om te rekenen in leeftijd en wat een kind dan wel of niet zou moeten kunnen. Ieder mens is uniek. En zeker te vroeg geboeren kinderen! De buitenwereld, en zeker ook instanties als consultatiebureaus of artsen weten daar niet goed mee om te gaan. Lekker jammer dus, geen mens is standaard.

M.Sloot-van der Poel

hoi monique
welkom hier op het gezellige forum
ikke ben marielle 36 ben getrouwd met martin en samen hebben we een dochter tanja van 3jaar ik begreep je boosheid ieder kind is anders en doet het op zijn eigen mannier

groetjes marielle mama van tanjaps maup wat een leuke banner

Gewijzigd door - zaan5 op 15 Oct 2004 16:39:09

welkom hier… ik hoop dat ook jij je ei hier kwijt kan net zoals ik. en ik heb ook veel aan de tips die hier gegeven worden.

veel plezier

Gewijzigd door - maup op 15 Oct 2004 15:40:37

Gewijzigd door - maup op 15 Oct 2004 15:41:02

Hallo Monique,

Welkom hier!
Wat hebben jullie dan een spannende tijd achter de rug zeg!
Dat was vast wel even schrikken, dat je zo vroeg al ging bevallen.
En wat zal je extra trots zijn op jullie kleine manneke!
Als je eens een foto van hem hebt, lijkt het me heel leuk om die te zien!

Ik ben trouwens Bianca, 29 jaar en ik woon gezellig samen met mijn vriend en ons zoontje Stephan van 3 jaar.
Op deze site kom ik nu zo’n twee jaar en ben hier niet meer weg te slaan
Zeer verslavend, dus je bent gewaarschuwd
Nee serieus, het is hier onwijs gezellig en iedereen leeft en denkt heel leuk met elkaar mee.

Hoop je hier nog vaker te zien.

Groetjes, mamma van Stephan

P.S. O ja, laat de mensen inderdaad maar lekker kletsen!
Jullie kleine ventje doet alles gewoon lekker in zijn eigen tempo en komt er wel!
Hij heeft al heel wat gevochten in zijn jonge leventje.

Gewijzigd door - Bieb op 15 Oct 2004 18:38:46

Hoi Monique,

Welkom op ikke ben. Ik ben Astrid ( 30 j) woon al meer dan 12 jaar samen met Daan (35 j) en samen hebben we een mega vrolijke, lieve enz enz dochter van ander half Evianne. Ons tweede ukje verwachten we rond 3 Juni 2005. Ik wens je heel veel plezier op dit mega gezellige en toffe forum.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Hoi Monique,

Van harte welkom!

Ik weet zelf ook niet meer hoe ik hier kwam, maar ondanks dat ik toen nog niet wist dat ik qua mijn kinderen leeftijdgenootjes (en jij dus prematuurtjes) gemeen had met andere leden, heb ik het hier vanaf het begin af aan naar mijn zin gehad. Ik hoop dat dat voor jou ook geldt!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Hoi Monique,

Ook van mij van harte welkom op dit ontzettend gezellige forum!

Ik ben Maike, 23 jaar, bijna 2,5 jaar getrouwd met Nico en moeder van Levi van 14 maanden.

Ik hoop (en verwacht ) dat je het hier naar je zin zult hebben!

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)

Hoi Monique,

ik ben Jolanda en getrouwd met Dennis. Wij hebben samen een dochter genaamd Lisa (geboren op 25 augustus 2002) en wij hopen begin december weer pappa en mamma te worden.

Nou Bastiaan heeft al heel wat meegemaakt in zijn korte leventje. Maar zoals je zelf al zegt; hij is super en je moet anderen mensen gewoon lekker laten kletsen. Misschien voor mij makkelijk gezegd, maar ik hoop dat het je lukt.

Veel plezier op dit forum (het in inderdaad erg verslavend).

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Ha Monique,

Ik ben het met je eens dat het erg leuk is deze site. Zeker nu ik een avondje alleen thuis ben is het is goed om niet dom voor de buis te zitten, maar lekker te snuffelen op deze site. En trouwens hoe goed ze het ook bedoelen, van het consultatiebureau word ik ook wel eens moe. Onze oudste zoon Bas (zie douche-angst bij forum 1-4) was de eerste keer bij het bureau erg stil. Niet gek als je een half uur moet wachten en de baby erg moe is. Maar ja, wel genoteerd en nog zeker een paar keer moeten aanhoren dat hij gelukkig de andere keren wel wat bewegelijker was. En laten we blij zijn dat niemand gelijk is, want wat zou het saai zijn. Nog even ter info. Ik ben moeder van Bas (bijna 3) en Wendy, 4,5 maand. Het zijn twee schatten van kinderen. De oudste zit echt in de peuterpubertijd (dus soms solliciteert hij naar een plekje achter het behang), maar is een echt mama’s kindje. Wendy is gewoon een lekkere tevreden meisje die steeds meer geluid begint te maken.

Groetjes en tot mails,

Marijke

Ha Monique.

Welkom. Ik ben Marjon ben 23 jaar en moeder van een dochter. Kayleigh geboren op 25-11-2003! Hoop voor je dat het niet te verslavend word allemaal

Groetjes Marjon

Marjon mama van Kayleigh 25-11-2003

Hoi Monique

Wat leuk dat jij je ook hebt aangemeld bij ikkeben, het is hier hartstikke gezellig!
Mijn naam is Sonja, getrouwd met Remco en de moeder van Jeroen. Jeroen werd op 11 december 2003 met een spoedkeizerssnee geboren, na een zwangerschap van 32 weken en 2 dagen (met een gewicht van 1350 gram, omdat ik zwangerschapsvergiftiging had en zijn conditie ineens erg hard achteruit ging in de baarmoeder. Hij heeft dus een moeilijke start gehad, heeft 5 weken in het ziekenhuis gelegen (couveuse), maar hij is een vechtertje en het gaat nu hartstikke goed. Hij loopt wel achter in zijn ontwikkeling, maar ach, hij komt er wel hoor. Net zoals jouw zoontje Bastiaan!

Groetjes,
Sonja, mama van
Jeroen (11-12-2003)

Hoi Monique (naamgenoot, alleen ik kort het af tot Mo )
Welkom hier, heel veel te lezen, zomaar dingen om te lachen, heel goede tips, mensen denken mee, en ook als er iets niet goed gaat kun je het hier kwijt.

Jouw Bastiaan is een sterke vent zeg! zo vroeg al op de wereld, en hij is gaan vechten. en het is hem dus duidelijk gelukt.
En ja: dat loop je misschien wat “achter”, maar wat wil je! hij heeft zijn energie wel even voor betere zaken kunnen gebruiken. komt wel goed, dan maar niet volgens het boekje.

Ik ben dus Mo, ben 32, woon samen en we hebben een dochterje Gioia.

tot klets
Mo