Even voorstellen

Hallo,
ik ben Bianca 25 jaar,
Ik woon samen met Gerard 27 jaar en ons zoontje Nicky van 3,5 jaar.
We wonen in Denhaag.

Nicky is een supergroote kereltje van 3,5 jaar en is 1m19 lang en weegt ruim 20 kilo.
Heeft schoenmaat 31/32.

Maar is niet zo gek hoor want pappie is 2m03 en heeft schoenmaat 50
Wel makkelijk want tijdens Sinterklaas kon hij bij pappie op zijn nek zitten om alles te zien.
Leuk toch?

Verder is hij een blond jochie met fel blauwe ogen.
Dat gek is op eten en komputeren.

En kan ook echt ondeugend zijn hoor!
Maar dat hoort erbij.

Groetjes Bianca

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

hoi bianca nummer 5/6/7 eigenlijk geen idee zal ze eens natellen, welkom hier ik ben de oppermutz en de mama van sofie en victor die nu 3 en 1 jaar oud zijn

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Hoi Bianca,

Ik ben Astrid ( Eviannes mama ) en ben 30 jaar, mamma van Evianne die nu die nu bijna 16 maanden is.Ik woon samen met Daan (Eviannes pappa )en die is 35 jaar. We komen uit Neer ( Limburg ).Wij zijn sinds kort hier te vinden op dit gezellige forum en wensen je er ook heel veel plezier mee !

Groetjes Astrid

Ja dank jullie wel.
Het zou zeker wel lukken hoor.
Het is hier zeker gezellig!

Groetjes Bianca

Haha, hier dan één van de andere “tig” Bianca’s
Ik heb mezelf destijds maar Bieb genoemd omdat ik niet de eerste was met deze naam.
Maar goed, ik ben dus 29 jaar, woon samen met mijn vriend en we zijn de trotse ouders van ons zoontje Stephan, die een paar weken terug 3 jaar is geworden.

Heel veel plezier hier! (maar dat gaat ongetwijfeld lukken, oer-gezellig hier!)

Groetjes, mamma van Stephan

hoi bibi
welkom op het verslaafde forum van ikke ben hihihihihik ben marielle bijna 36j bengetrouwd met martin 42jaar en samen hebben we een dochter tanja die in oktober 3jaar wordt nou veel plezier hier

groetjes marielle mama van tanja

hoi

ben ingrid 33 jaar ben getrouwd met henk en we hebben een zoontje van 3 jaar en hij heet marco.
we wonen in limburg

groetjes ingrid

Hoi SeeseeEm,

Nicky woog bij de geboorte 10 pond en was 57 cm lang.

Nicky 2 maanden trug,lekker in bad in het zonnetje.

Deze foto is verleden week gemaakt en hij had zijn bordje leeg gegeten,ging hij tegen de meetlat aanstaan en vroeg:
Mam ben ik al gegroeit?

Grappig he?

Hoi ik ben Mim (das kort voor Miriam) 33 jaar, getrouwd en een zoon van 3, Lucas.

Groetjes Mim

Mijn hemel Bianca. Dat is wat je zegt een hele bevalling! Mijn dochters waren 2990 gram en 3160 gram, da’s netjes te noemen…

Ik ben trouwens Nikki, ik ben getrouwd met Jan en wij hebben twee dochters: Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003). Mijn berichtjes worden gepost onder de naam bakerzak omdat ik me destijds zo heb aangemeld. Ik wilde eigenlijk gewoon ranzig reclame maken voor mijn babyslaapzak, maar ik kon de verleiding niet weerstaan ook gewoon mee te kletsen.

Leuk ventje trouwens!

Groeten,
Nikki