Even voorstellen!

hallo, ik ben Daan, de wederhelft van Astrid en trotse vader van onze dochter Evianne. Momenteel ben ik ziek thuis (voorhoofd- en gezichtsholtes-onsteking maar daar hoop ik snel van genezen te zijn.

Morgen schrijf ik wel weer verder want het is al laat.

Groetjes Daan

hoi daan ook welkom hier net zoals iedereen hier een fijn plekje vind

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

leuk nog een papa in ons midde welkom

groetjes marielle mama van tanja

Hoi Daan,

Welkom en ook gelijk beterschap!

Klopt het dat ik al een foto van jou heb gezien, namelijk bij de onderwaterfoto’s van Evianne?

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Yep, thats me!!!
Ik ga ook altijd mee naar het babyzwemmen, de cursus is altijd op maandag en dan heb ik altijd vrij
De zwemcursus is nu afgelopen maar in het najaar gaan we nog een keer want we vinden het alledrie zo ontzettend leuk!!!

Groetjes Daan

Elke week zwemmen, wat zal dat een waterratje worden! Hoewel dat natuurlijk niets zegt, want ik ging ook pas voor de eerste keer naar een zwembad toen ik een jaar of 4 was en ontpopte me tot circa mijn 20e ook als een echte waterrat.

Mats (17 maanden) gaat morgen waarschijnlijk voor het eerst naar het zwembad. Voor Jens (ruim 3 jaar) wordt dit de 4e keer (en daarnaast ook een aantal keren in het zwembadje in de tuin of in een meertje hier in de buurt) in zijn leven. Ben benieuwd hoe ze het vinden.

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003