Even voorstellen

Hallo allemaal,

Aangezien ik nieuw ben hier op dit forum, zal ik me even voorstellen.
Mijn naam is Sonja, ben 27 jaar oud, getrouwd met Remco en sinds 11 december 2003 zijn wij de trotse ouders van Jeroen.
Ik heb een zware periode achter de rug aangezien ik zwangerschapsvergiftiging heb gehad. Alles bij elkaar heb ik een week of 4-5 in het ziekenhuis gelegen, eerst in een streekziekenhuis en later in het AMC. Hier is Jeroen uiteindelijk met een spoedkeizerssnee geboren, 8 weken te vroeg en met een geboortegewicht van maar 1350 gram. Hij heeft 5 weken in het ziekenhuis gelegen, waarvan eerst 4 weken in de couveuse en daarna nog een weekje in de wieg. Gelukkig is alles vanaf het begin eigenlijk heel goed gegaan met hem en mocht hij op 16 januari al mee naar huis.
Nu is hij inmiddels ruim 3 maanden en het is een heerlijk, vrolijk mannetje, met al een heel eigen willetje.
Ik zou het leuk vinden om hier met andere ouders verhalen uit te wisselen, want er is toch niks mooier en leuker dan onze kinderen??

Groetjes
Sonja

Trouwens…
Ik heb een foto van Jeroen geplaatst bij “trots op mijn kind”!!

Groetjes
Sonja

Hallo Sonja,

Welkom op deze gezellige site!
Ik ben Bianca, 29 jaar en woon samen met mijn vriend.
We hebben samen een lekker vrolijk en ondeugend zoontje, Stephan (23-06-2001). Ruim 2,5 jaar is hij dus nu.
Over zwangerschapsvergiftiging, ziekenhuisopname en een spoedkeizersnede kan ik (helaas) meepraten, zo is het bij mij ook gegaan.
Alleen gelukkig niet zo erg als bij jou!
Stephan is “maar” 3 weken eerder gehaald en hoefde daardoor niet in de couveuse. Zes dagen na zijn geboorte mochten we allebei naar huis.
Lijkt me best pittig wat je allemaal hebt meegemaakt.
Gelukkig maar dat het nu allemaal goed gaat!
Ik ga gauw even naar de foto van Jeroen kijken!!
Veel plezier hier (maar dat zal ongetwijfeld lukken!). Is verslavend

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 24 Mar 2004 21:45:43

hallo sonja en welkom hier

ben bianca getrouwd met hans samen hebben we 3 kindjes waarvan 1 engeltje kevin* dylan(7) en kaitlyn(3)

hoi sonja
welkom hier op het verslaafde forum hihihihihih ik hoop dat je het hier gezellig vindt ben trouwens marielle getrouwd met martin en samen hebben we een prachtige dochter tanja van 2 en een half jaar tanja was een maand te vroeg geboren ze heeft 5dagen in de coveuse gelegen en tweedagen in dat wiegje en toen mocht ze gelukkig mee naar huis

groetjes marielle trotse mama van tanja

Hoi Sonja.
Welkom hier,ook namens mij.
Ik had de foto van Jeroen al bewonderd,en vond hem al zon fijn popje.
Wist toen nog niet dat hij te vroeg is geboren.
Hoe gaat het nu met je?Kun je al een beetje genieten van Jeroen en het moederschap?
Mijn zoon Niels(inmiddels 3,5)is geboren met een hartafwijking,en heeft daardoor ong een maand in het A.Z.G. gelegen.
Ik weet nog wel dat ik het eerste jaar heel zwaar heb gevonden,door al dat gedoe.
Vandaar dat ik me afvraag hoe jij ermee omgaat.
Groetjes Eljada

Hallo ik ben Kristel.
Van harte welkom bij het gezelligste forum m.b.t. babies en kinderen.
Ik ben de moeder van Sanne (13-05-2003), getrouwd met frans (29-06-1967) en zelf ben ik net 29 jaar geworden. Ik zal meteen gaan kijken naar de foto van Jeroen.
Ik hoop je nog vaak te “lezen”.

Liefs Kristel

Hallo
Ik ben Natasja moeder van Ryan (15-6-2003)
bijna gescheiden , 26 jaar.
Ik heet je van harte welkom en ik weet zeker dat je het hier hartstikke leuk gaat vinden

nou nou sonja je hebt inderdaad wat voor je kiesen gehad zeg!! blij dat alles met jou en met die kleine goed is gegaan. tja en ik denk dat je het hie zeker naar je zin gaat krijgen want het is hier echt gezellig. je kan het over alles hebben. en tuurlijk is er niks mooier om uitgebreid over je kind te klestsen… en dat kan hier sonja!! veel plezier…
ik ben maureen en heb twee jongens. fabiano van twee jaar en alessandro van 7 maanden. ik ben getrouwd en mijn man heeft nog twee kinderen uit een andere relatie… om het wekend dus een gezellige drukke boel hier.

** MAUREEN MAUREEN **

Hoi sonja
welkom hier je zult het hier best naar je zin hebben. Ik ben Bianca en heb een zoontje van 6 maanden Rick.

bianca.

Hallo allemaal…bedankt voor jullie reacties!
Even een korte vraag…

Hoeveel Bianca’s zijn er hier wel niet???
Ik geloof dat er nu al 3 Bianca’s geschreven hebben hier? Dat is ook toevallig zeg!

Groetjes
Sonja

Haha, Ja, erg hè?
Dat is om het simpel te houden, haha!
Het is puur toeval hoor.
De meesten die hier al langer komen weten wel “het verschil” tussen de Bianca’s, maar sinds een tijdje zet ik steeds “mamma van Stephan” onder mijn berichtjes
Is wat duidelijker hè?

Groetjes, mamma van Stephan

Hoi ik ben Mim (das kort voor Miriam), getrouwd met Cas en moeder van Lucas 15-03-2001

Groetjes Mim

Hoi sonja
ik ben ook nog niet zo lang lid hier maar ik vind het super gezellig hier
goed ik ben Heleen 31 jaar en heb sinds 9 december 2003 een pracht van een zoon die Robin heet
Ik woon in brabant
hoop dat je het hier ook naar je zin hebt
Groetjes Heleen