Even voorstellen

hoi ik ben ciska bijna 25 jaar en heb een dochter van bijna 1 jaar … ik woon samen met mijn vriend in hoogezand dat is bij groningen in de buurt…
ik heb een eigen web site cq groep waar ouders terecht kunnen om hun ervaringen te delen, verder hou ik van wandelen,fietsen en lekker een filmpje kijken, wij hebben 3 goudvisjes en een konijn wil je meer van me weten mail me dan
groetjes ciska

Hoi Ciska,

Welkom op deze gezellige site!
Ik ben Bianca, 29 jaar en ik woon samen met mijn vriend.
We hebben een zoontje van 2,5 jaar.
Hij luisterd (soms) naar de naam Stephan en we zijn uiteraard stapelgek met hem!
Een echte boef is het! En héél lief
Oké, oké, genoeg opgeschept! haha!
Ik hoop dat je de site net zo gezellig gaat vinden als ik, maar dat is niet zo heel moeilijk want het werkt érg verslavend

Groetjes, mamma van Stephan

P.S. ik heb een kijkje genomen op je site hoor!
Leuke foto’s!

Hallo Ciska,
Ik ben Kristel en heb een dochter van 9 maanden Sanne, ben getrouwd met Frans en heb een hond die Roosje heet. Ik kom uit N-Brabant en woon nu in een gehuchtje tussen Uden-Oss en Nijmegen in.
Heel veel plezier hier

Liefs Kristel

hallo en welkom hier

ben bianca getrouwd met hand en de trotse ouders van kevin* dylan van 7 en kaitlyn van 3

welkom hier ben marielle 35j en getrouwd martin en samen hebben een dochter tanja van 2jaar en 4maanden ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben

gr marielle trotse mama van tanja