Hallo ik ben moeder van 2 dochters, Nienke en Lieke. Nienke is inmiddels 6 jaar en Lieke is van 13-10-2008 (ja ik weet dat er veel leeftijdsverschil tussen zit, maar ja eerste bevalling was compleet drama en heeft nogal lang geduurd voordat ik uberhaupt een 2e wilde). Lieke zit sinds februari in een spreidbroek en moest deze tot gisteren 23,5 uur per dag aan (half uur voor badje en luierwisselingen). Gisteren gingen wij vol goede moed weer terug naar het ziekenhuis met eigenlijk toch de gedachte dat we misschien uitbehandeld waren maar helaas. We zijn volgens de arts in ieder geval op de goed weg, de heup zit al weer terug op zijn plaats maar nu moet het allemaal nog aansterken. Dus weer 2 maanden erbij gekregen, gelukkig mag hij nu ook af en toe een uurtje overdag af zodat ze dan even lekker zonder spreidbroek kan spelen. Ik zat enorm te balen toen we dit hoorden, maar aan de andere kant in het ziekenhuis in de buurt van onze woonplaats wilde ze haar in eerste instantie gaan opereren maar gelukkig werden we doorverwezen naar Rotterdam en daar hadden ze toch wel een andere mening hierover en kon het gelukkig opgelost worden met een spreidbroek. 7 juli worden we weer terug verwacht in het ziekenhuis en dan maar hopen dat hij dan uit mag.
Heeft iemand dit ook meegemaakt en zo ja hoe lang was dan de totale behandelperiode. Lieke heeft heupdysplasie.
Groetjes,
Vivian