Even voorstellen dan maar

Hoi ik ben Carolien, 25 jaar, en woon samen met lammert. Wij hebben een heel mooi dochtertje van 13.1.2001, dus van bijna 2 jaar. De bevalling van Michaëla staat me bij als 1 van de mooiste ervaringen van mijn leven. Ik voelde mij gelijk op en top moeder en hoop dat de volgende bevalling net zo makkelijk mag gaan als die met haar (hoewel het wachten op de volgende bevalling nog wel even duurt). Ookal was het een ziekenhuisbevalling, ik hoop wel dat ik met de volgende gewoon thuis mag bevallen. Ik ben nog niet zo heel veel op deze site geweest, maar wil daar vanaf nu verandering in brengen, lijkt me gezellig om met iedereen mee te kletsen… Dus hopelijk tot gauw forums.

Liefs Carolientje

gezellie!!! Nou, ik ben Corrine, 27, getrouwd met John, mama van Ian (11-01-02, wordt bijna 1 dus…!!!)Ws heb je hier en daar al een foto van hem op deze site gezien. Ik heb deze site ergens begin november voor het eerst bezocht, enne, het werkt verslavend!!! leuk dat je er bent! Hoi, Corrine.

Hai Corinne, nee sorry ik heb nog geen foto van hem gezien, maar dat zal vast gauw gebeuren, zeker als het zo verslavend gaat werken thnx voor je reactie
Liefs Carolientje

Hoi, ik zou me ook maar voorstellen ik ben tooske 24 en heb een dochter van 3 sanne ben al 4 jaar getrouwd met sander.
het is vandaag voor het eerst dat ik op deze site kom dus het is allemaal nieuw voor me. Maar dat gaat allemaal goed komen.

groetjes tooske

welkom allemaal!normaal zijn we wel dagelijks te vinden hier, maar nu met de feestdagen effe druk druk

Kussies

Hoi hoi,

Nou voor Carolientje ben ik al behoorlijk bent, voor Tooske nog niet. In ieder geval beide welkom. Tooske, ik zal me nog ff voorstellen voor jou: ik ben dus SuperMo (kan het ook niet helpen haha), 27 jaar, 5 jaar getrouwd met Marcel, die 29 is, we hebben 2 kinderen, Veronica van ruim 3 1/2 jaar en Lucas van anderhalf jaar. Verder kom ik hier nu vanaf het begin al, schrijf ook een collumn enne…nou dat was het wel.

En Kim heeft gelijk, door de feestdagen hebben we het druk, dus ik schrijf al wat minder nu. Sollie!!! Komt weer goed hoor!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

gezellig, ik ben dus Tries mama van Jordy 23-05-2001 en Roy 23-09-2002 getrouwd met peet en verder tja gewoon een verslaafde hihihi

Liefs Tries

Hallo, ik ben Miriam, 31 jaar en 7 jaar getrouwd met Cas (de postbode )
Samen hebben we een zoontje, Lucas, hij wordt in maart 2 jaar (jeetje wat gaat het hard).

Groetjes Miriam