Weet niet goed hoe te beginnen, wil eigenlijk gewoon even mijn verhaal kwijt.
Vandaag (dag is nog niet eens om ) toch wel erg vermoeiend geweest. Nu onze dochter zich overal aan optrekt en heen kruipt kan ik haar ook overal volgen. Aangezien het staan (lees weer terug zitten) nog niet gaat en ze natuurlijk ook overal aan zit. Dit is werkelijk zeer vermoeiend. Voorheen kon je haar nog wel eens “rustig” in de box leggen of zo, maar dat zit er nu niet meer in. Ze houdt me goed bezig. Wat een energie heeft die meid. Ik kom echt nergens meer aan toe. Een gewone werkdag op mijn werk is minder vermoeiend. Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het ook hartstikke leuk dat ze dit kan en ben er ook trots op, maar poeh dat is even een nieuw ritme zoeken. daarbij wilde ze ook nog niet eens slapen vanmiddag.
Aangezien ze toch al uit haar ritme was, dacht ik ook maar meteen te beginnen met het afbouwen van 1 fles. Heb haar vanmiddag een 1/2 liga met thee gegeven uit een oefenbeker. Het viel niet mee, maar ook niet helemaal tegen, ben benieuwd hoe ze reageert op die fles minder. Daarbij rijst een vraag:
nl hoeveel cc melk en extra vocht dient een baby van 8 maanden te krijgen. Ik wil natuurlijk niet dat ze te weinig vocht binnen krijgt. Ze krijgt nu dus 600 cc melk. en een beetje thee binnen gekregen. (naast fruit en groente uiteraard)
en nog een andere vraag slaapt jullie kindje ook nog ergens tussen pakweg 17.00-19.00 uur vind dit zo’n moeilijke tijd, zij zelf ook, komt hier niet echt in een ritme.
Hehe dat lucht wel even op , om de dingen van je af te schrijven.
Groetjes Jolanda