nou het was weer supergezellig op het CB, wat is het toch arrogant volk!
Angrid was er niet (de enigste normale daar) en had een vervanger daar zitten, echt een dom mens die volgens mij last had van dementie.
want ze vroeg 2x dezelfde dingen.
en dan ook nog of het goed met mij ging en of het goed met mn vriend ging:S
we zitten daar toch voor Rico??
maar goed.
Moest ik Rico persee uitkleden van haar terwijl ik m zo juist weer had aangekleed na het wegen en meten.
ik zo: dat is niet nodig die onderzoeken want dat heeft de KA 2 weken terug al gedaan en over 2 weken weer dus.
zegt ze: jawel gewoon uitkleden. wij moeten baby’s naakt zien voor onderzoek.
vond ik al bizar dus ik met tegenzin weer uigekleed.
had ze niet onderzocht. alleen op zn buik gelegd.
toen gaf ze rico een blokje, en vroeg: kan hij al met 2 handjes tege4lijk dingen pakken want dat kan normaal met 9 maanden (of het waar is??sla me dood) ik zo: dat heb je net ook al gevraagd.
vervolgens over de voeding: hoeveel voeding krijgt hij per dag?
ik zo; hij krijgt s’oc htends om 7 uur een fles van 165 en…(verder kwam ik niet) zij weer: ik vraag het zo wel als je erover nagedacht hebt!
ik had zoiets van wat zanik je nou mens ik weet wel wat rico eet op 'n dag!
dus begon ze over curves enzo dat ie mooi in de curve lag e.d. bijna 71 cm en 8,9 kg. ik keek mn vriend al aan van; oh my god ik wil hier weg.
was ze daarmee klaar vroeg ze: ben je klaar met tellen? weet je al wat hij eet?" ik zo: ik weet echt wel wat mn kind te eten krijgt hoor!" ik ontplofte al bijna!
toen over de Pepti: waarom geef jij buikjespap als hij pepti krijgt, je snapt toch zedlf wel dat hij dan geen andere dingen mag hebben mbt kma?“
en toen kreeg ik het! ik zo"luister allemaal goed en aardig dat je Angrid vervangt maar je hebt blijkbaar geen verstand van KMA anders zou je neit zo’n domme vragen stellen” pardon?? zegt ze. ik weer: ja je doet alsof ik achterlijk ben, stelt 2x dezelfde vragen alsof ik anders zal antwoorden de 2e keer, bent meer geeintereseerd in hoe het met mij en mn vriend gaat ipv Rico, ik wrodt er echt niet goed van." zegt ze: oke nou over rico dan maar weer: hoeveel eet hij nou per dag? dus ik netjes antwoord gegeven zegt ze: krijgt hij maar zoveel???
echt waar ik ben opgestaan mn vriend ook, en ik zei van: ja hij krijgt dat te eten en nog vocht tussendoor, heeft reflux spuugd dus veel (zij weer mij in de rede vallen: IK WEET ECHT WEL WAT REFLUX IS) en is nog onder behandeling bij de KA. voor verdere info verwijs ik je door naar zijn kinderarts".
toen wilde we gaan en toen zei ze nog: sorry dat je m weer uit moest kleden maar wij moeten baby’s dus naakt zien"
en toen wilde ik nog een grapje maken zovan: nee je wilde rico’s knappe billetjes gewoon zien hahaha"
nouja het is toch ook een knappe baby met lieve billetjes?
en toen zei ze: nou dat je me verdenkt van zulke praktijken valt me van je tegen:S
ik zo: laat maar weinig humor in jou.
daag!!
WAT EEN KROM MENS OF NIET
aaaaaaargh. baby’s hebben toch schattige billen ben je dan gelijk een pedo als je dat zegt?
tss
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090519/BqXx.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/2C2Tp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 08 Jun 2009 17:09:47
Gewijzigd door - Asje op 08 Jun 2009 19:13:35