Even stoom afblazen

Lieve moeders, ik wil even mopperen en klagen.

Mijn dochtertje van ruim 2 jaar vraagt momenteel ALLE aandacht van haar moeder. De hele dag is het mamma? mamma! en nog 300x mamma, wordt er helemaal gek van! Natuurlijk probeer ik rustig te blijven … heel moeilijk! ze loopt maar achter me aan, roept en vraagt voortdurend, huilt als ik haar potlood af pak omdat mevrouw niet op de tafel mag tekenen en op de vloer! Grrrrr.

Ik speel div momenten met haar, ze krijgt genoeg aandacht maar het is voor haar niet genoeg. Dan vervolgens krijgen we een DRAMA huil. Waar ik niet op reageer.

En dan is het nog maar ochtend …

pfffffffffffffffffff.

Herkenbaar hoor, het kan zeker heel vermoeiend zijn. Sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Tja welkom in de Peuter Pubertijd! Fijne he! Het goede is dat we het als moeder bijna allemaal zo meemaken, dus ik herken me er wel in! Het word beter hoor!

o gezellig! Lijkt me idd erg vermoeiend! Maar die periode komt voor mij nog, dus heb geen tips!

Sterkte en succes met tot 10 tellen

22-12-2009 colin geboren

Die herkenning heb je af en toe even nodig … bedankt!

En weet daarbij dat niet alleen de moeders dat meemaken

Hier een vader in hetzelfde pakket.
Nou ja, hier is het ondertussen wel weer over.
Maar nog steeds is het zo, als we allebei thuis zijn:
Papa, Papa, papa…

M.

hier gaat het ook al een tijdje zo en Dion is nog niet eens 2 hahaahah
Maar ik moet heel eerlijk zijn dat hij super lief is geweest de afgelopen week, het gezin had kerstvakantie en dat heeft hem erg veel goeds gedaan.

Heeft het stoom afblazen geholpen ? hihihihhhii

aaahhhhh ik zie nu dat ik een verkeerd onderschrift heb aangemaak, Dion moet nog twee worden

en nu is ie goed (hoop ik hahaha)

Lilypie Second Birthday tickers