Hallo allemaal,
Wat heerlijk dat er zo’n site is waar je ook op z’n tijd stoom kan afblazen… Mijn dochter (10 maanden) zit midden in een sprongetje. Het is altijd al een ‘heftig’ grietje geweest, nu is ze dus dubbel heftig. Naast het ‘sprongetjes-drama’ heeft ze ook nog steeds moeite met de wintertijd. Is om 5.30 uur klaarwakker en om 17.00 uur al uitgeblust. Ook al geven we niet toe aan haar ritme, we halen haar er pas om 7.00 uit bed en stoppen haar gewoon, zoals voor die tijd, om 18.45 uur in bed. Toch kan ze maar niet in dit ritme komen na ruim een week, pufff.
Dat betekent enorm gejank van ongeveer 17.00 uur tot 18.30 uur als ze in bad gaat, dan is ze weer vrolijk.
Al met al is het niet zo gezellig in ons huis rond etenstijd (herkenbaar voor velen, denk ik), maar af en toe word je er stapeldol van. Zoonlief van 3 wordt van al dat gegil (en ze kan hard gillen!) ook vervelend.
Het meest irritante is dat ze bij de oppas een ‘engeltje’ is, dit is op zich wel fijn natuurlijk.
He, he, ik ben het even kwijt en ga lekker slapen (joepie, morgen mag ik werken, ben ik even vrij van gejank en gemekker),
Groetjes,
jantje