Even stoom afblazen

Mijn zoontje van twee heeft vandaag door omstandigheden te weinig geslapen en was daardoor niet te genieten vandaag ! Dan ben ik altijd blij als hij op bed ligt. Vanmorgen werd hij wakker met een natte pyama (ondanks luier) en kon daardoor niet verder slapen (dus te vroeg wakker). Tussen de middag werd hij na dik een uur gewekt door zijn zusje die lag te kraaien in bed. Normaal slaapt hij twee uur. De rest van de middag steeds huilen om niets, steeds zijn zusje ‘pesten’ enz… Uiteindelijk maar voor een teletubbies video gezet. Toen hadden we (mijn dochtertje en ik) even rust. Is dit herkenbaar voor anderen?

Hoi Marchien,

Welkom op deze site!
Zelf heb ik samen met mijn vriend 1 zoontje van twee jaar (23 juni 2001) en verder geen andere kids, behalve dan de tweeling van mijn vriend. Maar die zijn al 8 jaar en zijn er maar 2 dagen per week.
Ik heb dus niet de ervaring die jij hebt (met twee kinderen) maar ik kan het me wel héél goed voorstellen!!
O ja, ik ben trouwens Bianca (één van de drie hier!) en ik ben 28 jaar.
Hoop je nog vaker tegen te komen hier.
'T is hier gezellig hoor!

Groetjes, Bianca

Hallo, ik ben Miriam en ik heb er nog maar 1.
Maar die kan ik op het moment ook wel door het raam naar buiten gooien. Tsja, het is de leeftijd

Groetjes Mim

Goh meid je moest eens weten.!!!
hET ZAL WEL AAN HET WEER LIGGEN VANDAAG.nIELS(MIJN ZOON VAN 3,4 jaar oud)was vandaag ook al zo ontzettend vervelend echt!Vanmorgen met hem naar de markt.De hele tijd jengelen “Ik heb zon honger!!!”.Maar als ik dan vroeg wat wil je dan eten Niels dan kreeg ik gewoon geen antwoord!Echt hij deed net of hij gek was.Vanmiddag kwam zijn buurmeisje hier spelen.Hebben ze in 5 minuten AL zijn speelgoed(autos,duplo,blokjes puzzels,keukenspulletjes,die ik net vorige week had uitgezocht en in verschillende bakken had gedaan)door zijn slaapkamer gesmeten.Ik kreeg de deur niet eens meer open!Oh wat was ik kwaad zeg!Hij heeft alles wel weer keurig opgeruimd (wel alles bij elkaar in gegooid trouwens) ,maar toch.
Iemand hier op het forum zei gisteren al dat veel kindjes nog steeds last hebben van dat de tijd is teruggezet en dat is hier volgens mij ook zo.S’morgens veel te vroeg wakker en smiddags niet te genieten!.
Oh ja van harte welkom hier trouwens,hahaha.Ik hoop je nog vaak hier te zien.Het is hier heel gezellig.
Groetjes van Eljada(moeder van Niels en Iris 11maand)
Hoe oud zijn jou kinderen precies?

Wat een warm ontvangst. Verrassend te lezen dat iedereen elkaar zo goed kent op de site! Fijn ook te lezen dat het heel herkenbaar is voor andere moeders. Vandaag hebben we het trouwens (gelukkig) heel gezellig gehad en ben ik met mijn zoontje naar de dierentuin geweest. Mijn zoontje is 2 jaar en 3 maanden en mijn dochter wordt woensdag 1 jaar. Bedankt voor jullie reacties en wellicht volgen er nog meer.

Goh zeg, het is wel toevallig hoeveel kinderen er hier zijn van rond de twee jaar en 3 a 4 maanden! Ons zoontje Stephan dus, Sofie, Lucas, Demi, jouw zoontje…allemaal rond dezelfde leeftijd.
Grappig hoor!!

Was het leuk vandaag in de dierentuin en naar welke ben je geweest? Wij zijn een half jaar geleden in Amersfoort geweest en kort geleden nog in het Noorder Dierenpark in Emmen. Echt hartstikke leuk!
En lief om te zien hoe die kleintjes reageren als ze opeens een olifant (enz.) in het écht zien!!

Groetjes, Bianca

P.S. hoop je inderdaad nog vaker te zien hier.
Het is inderdaad gewoon erg leuk dat iedereen elkaar hier een beetje kent en ook echt meeleeft met de ander!!

Gewijzigd door - Bieb op 14 Nov 2003 23:31:29

P.S. hoe heten je zoontje en dochtertje eigenlijk?
Leuk dat ze woensdag 1 jaar wordt!!

Groetjes, Bianca

Hoi Marchien.
Ja en heb jij dat dan ook dat je na zon heerlijke gezellige dag denkt:Goh waar heb ik toch over gezeurd,ik heb zulke lieve schatjes!!!Hahaha.Kan morgen weer anders zijn he!
Groetjes Eljada.
Maar wel fijn dat je het zo leuk hebt gehad in de dierentuin!
Enne Biep…Welke heeft jouw voorkeur,Emmen of Amersfoort?

Ehm…Tsja…Amersfoort was heel gezellig maar een stuk kleiner.
Het Noorder Dierenpark in Emmen is echt super-mooi. En groter. En je hebt daar ook nog eens zo’n mooie vlindertuin. Ja, ik weet niet, maar als we weer een keer naar een dierentuin gaan dan kies ik toch het liefst weer voor Emmen!!!

Groetjes, Bieb (met een B op het eind, haha!!)

Oeps…Sorry!!!
Doei BIEB
Groetjes Eljada

Hallo allemaal,
We gaan altijd naar de dierentuin in Emmen omdat het redelijk dicht bij is. We hebben een abonnement en gaan zeer regelmatig. We gaan dan even 2 uurtjes want daarna verslapt de aandacht, wil hij niet meer lopen enz. We plannen ook niets maar lopen gewoon een beetje achter mijn zoontje aan. Mijn zoontje heet Jornt en mijn dochtertje heet Emma. Emmen is een heerlijke dierentuin en we zijn er nu al heel wat keren geweest maar gisteren toch nog weer een nieuw gedeelte ontdekt. Op een doordeweekse dag is het er vaak lekker rustig maar in het hoogseizoen ook 's morgens vroeg. Een aanrader! De dierentuin Burgers Zoo heeft wel schitterende aquaria, zo uitgebreid heb je dat niet in Emmen. Goed, genoeg inhoudelijk over de dierentuin, denk ik.
Tot een volgende keer,
Groet,
Marchien

quote:
Mijn zoontje van twee heeft vandaag door omstandigheden te weinig geslapen en was daardoor niet te genieten vandaag ! Dan ben ik altijd blij als hij op bed ligt. Vanmorgen werd hij wakker met een natte pyama (ondanks luier) en kon daardoor niet verder slapen (dus te vroeg wakker). Tussen de middag werd hij na dik een uur gewekt door zijn zusje die lag te kraaien in bed. Normaal slaapt hij twee uur. De rest van de middag steeds huilen om niets, steeds zijn zusje 'pesten' enz... Uiteindelijk maar voor een teletubbies video gezet. Toen hadden we (mijn dochtertje en ik) even rust. Is dit herkenbaar voor anderen?