Lieve dames,
Mijn eerste berichtje voor Eef in het babyforum!
Evi is nu 6 weken en doet het eigenlijk hartstikke goed. Ik mag dus niet klagen, maar heb er toch even behoefte aan! De afgelopen 4 nachten is ze steeds wel tussen 2 voedingen wakker. Dus zeg ze slaapt bijv. van 11 tot 2, ik voed haar en dan is ze van half 3 tot 5 wakker. Daarna valt ze weer in slaap. Of het is van 12 tot 3, of vanaf 4 uur… Krampjes, niet lekker liggen… ik weet het niet maar weet wel dat ik ondertussen behoorlijk brak ben. Het voelt snachts alsof haar stembanden direct op mijn zenuwstelstel zijn aangesloten. De volgende ochtend gaat het wel weer maar na het avondeten kun je me echt weggooien. En dan moet Nora nog naar bed, Evi in bad, weer een voeding, de keuken opruimen en voor je het weet is het 10 uur. De dagen dat ze voor 10en slaapt zijn sowieso schaars.
Nu ligt ze heeerlijk te slapen naast me op de bank in de maxi cosi (we zijn net weg geweest) Nu wel!
Ik wist wel dat het zwaar was die eerste tijd, maar was toch weer even vergeten hoe moe je kunt zijn…
Denk dat ik vanmiddag toch maar infacol ga halen bij de drogist. wie weet werkt het!
liefs een moeie maar nog steeds erg gelukkige mama!