Even pijlen bij jullie

Ik zit natuurlijk al even na te denken hier en van tja wat wil ik nou. Want ik mijn andere topic al zei ik heb al mijn papieren om voor mezelf te beginnen, of de winkel weer in te gaan. Maar nou zat ik te denken om iets van een LOI opleiding evenementen management of weddingplanner (komt binnenkort) te gaan doen of misschien wel beide en zo naast mijn werk en of dat niu hier of ergens anders is wat voor mezelf op te bouwen. Het enige is ik heb (nog) geen rijbewijs. Maar wat denken jullie, zit er muziek in???

Groetjes,

Michèle

Dat zou wel heell erg leuk zijn Michèle, om dat er voor zò even bij te doen.
Je rijbewijs kun je ondertussen ook wel halen.
Zoek je eerst een beetje bij jezelf in de buurt… en ga je daarna je rijbewijs halen, om vervolgens verder weg te gaan.

Ik zou als ik jou was, (en volgens mij heb je daar wel erg veel zin in) er zeker voor gaan!

Succes met je keuzes!

IK ZOU HET ZEKER PROBEREN!

Liefs, Melanie

Ik moet het er wel even met Merin over hebben want ik moet natuurlijk eerst wel even die opleiding(en) doen vandaar dat ik nog wel wil blijven werken en ook met opzetten en opbouwen wil ik een vast inkomen erbij houden. Maar het is wel iets dat mij heel erg ligt regelen en zo vind ik heerlijk. Dingen uitzoeken en proberen oplossingen te vinden. Ik vind het ook heerlijk om mijn eigen bruiloft te regelen, Alleen is dat best amaturistisch en zou ik meer willen dan alleen bruiloften vandaar bruiloften en evenmenten zou willen doen.

Groetjes,

Michèle

Ik zou er ook zeker voor gaan, er is niks mis mee om je horizon te verbreden. Ik zou idd wel goed uitzoeken waar je het meeste mee zou kunnen in de toekomst (vraaggericht dus) en het moet natuurlijk aansluiten bij je intersses…
Ik heb zelf twee jaar terug een HBO opleiding (deeltijd) afgesloten waar ik erg blij mee ben. Ik ga als de tweede er is ook weer kijken om wat bij te scholen.
Succes! Enne, dat rijbewijs kan altijd nog!
Groetjes Nancy

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Ja weet je je hebt het voordeel dat je veel per mail en telefoon kunt doen en ik heb een groot huis dus ook nog een kamer om een kantoortje te maken dus daar kan ik ook mensen ontvangen als het moet en ik kan altijd met het ov ergens heen natuurlijk.

Hmm heb er eigenlijk al helemaal zin in. Enne als ik hier niet kan blijven kan ik altijd als het echt moet via thuiszorg of zo gaan schoonmaken om wat geld hiernaast te verdienen. Vanavond eens overleggen met Mervin en als hij het een goed idee vind eens kijken om mijn moeder desnoods wat kan sponceren enne opleidingen zijn ook nog eens belasting aftrekbaar Hmm kan ik ook nog een curus in volgen en mensen hun papieren in gaan vullen…

Nee dames als het me lukt zijn mijn dagen voor een baas werken geteld.

Groetjes,

Michèle

Ik heb me vanavond ingeschreven bij de LOI voor de opleiding eventementen organisatie. Ben benieuwd.

Groetjes,

Michèle

Leuk meid!
Je kan er alleen maar mee vooruit, dus het is altijd mooi meegenomen!
Ik zou je zo aannemen als mijn weddingplanner als ik nog niet getrouwd was!

Maar echt onwijs leuk!

@ Marmama he er is meer dan alleen een wedding he, kan ook andere feestjes doen

Groetjes,

Michèle

Aha! Een kraamfeest? laten we eggen zo rond eind Mei? Of is dat te snel?

Maar ik zal het onthouden voor als we 12,5 jaar getrouwd zijn…

Ha ha ha beide kan wel hoor, weet alleen niet of ik mijn diploma al heb dan

Groetjes,

Michèle

Ik vind het heel erg leuk klinken Michele!
via het LOI kun je thuis studeren endat is wel zo makkelijk in jouw situatie. maar volgens mij… heb je wel stages die je kunt lopen vanuit daar maar dat weet ik niet zeker.
Voor jezelf beginnen kan altijd en als je op den duur met een goed plan komt wil de bank je nog wel is helpen met de opbouw. Ik vind het een erg leuk idee zeker dat weddingplannen!

@ Inge en bakmamma ik heb niks over stages gelezen dus denk niet dat ik dat nu moet doen. Enne ik wil gewoon vanuit huis beginnen en dan inderdaad zo breed mogelijk, want focussen op 1 punt is in mijn ogen niks. En ik kan me ook altijd in laten huren door bedrijven en zo.

Groetjes,

Michèle