Even mijn verhaaltje kwijt (helemaal overstuur)

Ben net boodschappen wezen doen, en een huisgenoot van mij paste even op de kleine. ( heeft normaal niet zoveel contact met mijn zoontje)
en ik kom terug, en het was een gaoss geweest, de kleine helemaal overstuur en spugen niet stil te krijgen.
Dus net even met hem onder de douche, geen lachje helemaal niks alleen maar huilen en huilen, terwijl hij normaal zo vrolijk is.

Ik denk dat ik voortaan maar gewoon thuis blijf, en een ander de boodschappen laat doen, want dit vind ik maar niks en zo zielig, hij was echt heel erg verdrietig arm mannetke,

AAAAA arm mannetje
Zielig inderdaad

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Pff…die zou ik dan nooit meer laten oppassen!
Kan me voorstellen dat je er enorm van baalt

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ohh wat zielig, was er wat gebeurd ofzo, hij zal tocj niet zomaar huilen??

Groetjes Nathalie & Co

Als ik het zo mag geloven is er niks gebeurt hij was gewoon heel erg boos en had een driftbui en had zich er helemaal ondergespuugd.

Maar toen ik thuis kwam ik herkende mijn zoontje gewoon niet zo boos en verdrietig zelf ik kreeg hem nauwelijk rustig.

Maar nu is alles gelukkig weer goed, ik kreeg vanmorgen meteen weer de grootste lach, dus mijn dag bedgon vandaag goed.

groetjes Marianne

Och, was dat ventje zo overstuur dat ie er helemaal van ging spugen. Wat zielig voor hem en natuurlijk ook een schrik voor zijn moeder. Het zou gerust kunnen dat ie erg eenkennig is. Hij was toch nog wel in zijn eigen omgeving? Als je die huisgenoot vaker wil laten oppassen, misschien een idee om hem wat vaker met Ruben te laten omgaan. Of boodschappen gaan doen als ie net in slaap in gevallen, grote kans dat ie dan niet eens door heeft dat je weg bent geweest.

Ik zou toch proberen om hem wat meer aan je huisgenoot of iemand anders te laten wennen, want zo kun je dan nooit weg eigenlijk. Had die huisgenoot bv wel al wat ervaring met kleine kinderen of helemaal niets ? Want bv onzekerheid dat voelen ze meteen aan die boefjes en dan is het vaak mis. Ben blij dat je mannetje weer de oude was vandaag.

Hij doet wel stoer en zegt wel alles van kinderen te weten maar hij heeft totaal geen ervaring, maar bedoelt het altijd goed.
verder heeft hij gewoon niet veel contact met mijn zoontje, daar ziet hij het nut niet van in.

Ik denk dat ik mijn moeder maar eens even heel lief ga aankijken,zodat ze even kan oppassen als ik boodschappen doe.

groetejs Marianne

quote:
Hij doet wel stoer en zegt wel alles van kinderen te weten maar hij heeft totaal geen ervaring, maar bedoelt het altijd goed. verder heeft hij gewoon niet veel contact met mijn zoontje, daar ziet hij het nut niet van in.
Uhmmmmmmm dit lijkt me dan inderdaad niet een aangewezen persoon als ie het nut van contact met je zoontje al niet inziet.

Maar effe een vraagje, is die huisgenoot een bekende dan ? Ik neem dan toch wel aan dat ie niet de vader is bv.

Nee hij is zeker niet de vader…hahah moet er niet aan denken.
Maar hij is een oude vriend van ons, die toender tijd bij ons is ingetrokken (klinkt een beetje vreemd voor de meesten, maar finaniceel is het toch wel lekker)

Maar ja…sinds Ruben er is, is hij ook verandert soms wat afstandelijk.
Hij wil het allemaal ook zo graag huisje boompje beestje, maar dat wil niet lukken (gezien zijn karakter)
En nu zijn we het kersverse gezinnetje, en ja hij zal het niet toegeven maar dat doet pijn.

Ja goh, hij kan er dan ook voor kiezen om wat meer contact met jullie ventje te hebben. Zo kan hij dan ook eens lekker op je kleintje passen als je boodschappen gaat doen en een graantje meepikken van het huisje, boompje, beestje. Maar ja zo zou ik erover denken hahahaha. Wij hebben ook een hele goeie vriend ( hahahaha is zelfs mee geweest naar de meeting ) die hier zowat elk weekend lekker komt bivakkeren. Dat is wel gewoon alleen voor de gezelligheid.

Zo denk ik er dus ook over, maar ja een mening van een ander is nu eenmaal moeilijk te veranderen, zeker als iemans zo verschrikkelijk eigenwijs is.
Ik denk dat ik voortaan mijn moeder maar even een uurtje laat oppassen dan weet ik tenminste zeker dat het allemaal goed komt.

groetjes marianne

Wil je Ruben niet proberen mee te nemen als je boodschappen gaat doen? De eerste keren lijkt het nog een gedoe, maar je krijgt er vanzelf handigheid in en hoeft niet te racen tegen de klok.

Die gedachte spookt ook door mij hoofd heen om hem eens mee te nemen, en dan zien we wel hie dat gaat.
Maar ik moet wel zeggen dat ik het toch best wel een beetje eng vind en geen idee heb hoe hij daar op zou reageren.

groetjes marianne

Evianne hebben we altijd meegenomen en dat ging en gaat heel erg goed. Zelfs Jessin gaat nu steeds mee, maar we gaan dan wel als we de grote boodschappen gaan doen allebei mee. Voor de kleine boodschapjes hier zetten we Jessin in de maxi cosi gewoon op de wandelwagen. Hahahaha dan kan ie ook eens lekker om zich heen kijken.

Ach zolang ik het nog niet geprobeert heb weet ik ook niet hoe hij zal reageren, dan nemen we papy ook maar even mee, voor de afleiding.
en dan zat het helemaal goed komen, denk ik.