Even mijn kids weer showen ;)


#1

Zomaar even een paar mooie foto’s die ik met jullie wilde delen
Heerlijk hé, lente!! Lekker buiten spelen weer

Muisje


#2

wat een mooi menneke is het toch ook! die eerste foto, alsof hij helemaal aan het nadenken is van: wat zal ik is gaan maken

en dan die laatste foto wat aandoenlijk! wat lief!!! oooh wat schattig! ik vind m echt briljant zo lief met dat konijntje!


#3

Mooie, zomerse foto’s! Leuk.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#4

Ja, wat een heerlijke zomerse foto’s!

Liefs, Anne


#5

@inge, hahahah ja dat klopt wel een beetje
Was een plagerijtje van mij
Hij was met de duplo aan het spelen (lees: alle auto’s netjes op een rij aan het zetten), en ik had 1 auto weggepakt. Dus hij zag meteen dat er iets veranderd was, maar was ff aan het nadenken wat er nou gebeurd was.


#6

hihi, ziet er wijs uit zo’n nadenkend mannetje!
En leuke actie foto. Moest ook stiekem wel een beetje lachen om de foto van je dochtertje liggend op de trampoline, dr haar is helemaal statisch!!! En dan met het konijntje…ahhh wat lief zeg!

Heerlijk he, weer lekker naar buiten, word weer helemaal vrolijk van al die mooie dagen! Lekker van genieten.

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#7

Wat een leuke foto’s Die 2e foto is gaaf gelukt zeg, dikke actiefoto En inderdaad wat ontzettend schattig met dat konijntje
Mooie kids heb je!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#8

Hihi ja ze is zo dol op dat konijn
Ben benieuwd hoe lang hij nog leeft. Is van mijn broertje en al 12 jaar oud en hardstikke blind… maar zó lief!

Dat er muisje bij die foto staat, komt trouwens omdat ze alle kleinere dieren muis noemt, hahaha! Of dat nou een mier, of een vogel, konijn of kip is. Alles is muis


#9

LIEF!!



#10

Leuke foto’s.

Groetjes,
Sandra