Even mijn ei kwijt

Ik wil gewoon graag even mijn ei kwijt.

Ik voel me echt ZO stom…ik had vandaag rond 15u de fles gegeven…helemaal tevreden in slaap gevallen (we waren onderweg van zwembad naar opa en oma) bij opa en oma aangekomen werd ze wakker…was 30 min lang tevreden maar om 16u bleef ze huilen en huilen, niks was goed (dit gebeurd me haast nooit) dus ik dacht nou ze zal wel honger hebben nog. dus rond 16u weer een fles gegeven…heeft ze helemaal leeg gedronken, weer tevreden in slaap gevallen…(ze was dus gewoon SUPER moe. logisch, maar vertikte het om te slapen) vervolgens is het 17u, wij willen naar huis dus ik doe voorzichtig har jasje aan omdat ze heerlijk lag te slapen…en hop, jullie raden het al…ze spuugt werkelijk waar ALLE voeding eruit. Ik heb nog nooit 2 voedingen dicht op elkaar gegeven, ze is nu 6 maanden en krijgt tot nu toe alleen nog de fles, en daar is ze heel tevreden mee, zelf heb ik niet het idee dat ze nu extra voeidng nodig heeft zoals fruit etc.
Ze zag meteen helemaal wit, zo zielig…ik voelde me zo slecht, hoe kan ik haar nou zo vol proppen. Maar ze wilde dus wel drinken, want de speen wilde ze zelf niet.
Thuis gekomen lekker gedoucht en naar bed gedaan, geen fles meer om 19u gegeven, ze ligt nu tevreden te slapen.
Straks wel de fles van 23u geven mits ze eerder komt natuurlijk.

Aaah joh, neem het jezelf niet teveel kwalijk…
Soms weet je het toch gewoon niet met die kleintjes?
Hier heb je weer van geleerd, moet je maar denken. Kan me overigens goed voorstellen dat je je wel schuldig voelt, hoor.
Weet je, wees blij dat ze het uitspuugt en niet met allemaal buikkrampen blijft zitten. Dit luchtte kennelijk op!
Straks zal ze vast wel een flesje lusten en dan weer lekker verder slapen.

Truste voor straks!

Lilypie Second Birthday tickers

Het kan goed zijn dat ze al last had van haar buik,
en dat die tweede fles eigenlijk wel goed voelde
(lekkere warme melk voelt wel fijn in een buik met pijn).
Maar ja, als het dan te veel wordt, kan het er inderdaad
ook allemaal weer uit komen.

Gewoon schoonmaken, en weer verder gaan.

M.

oh meis, ja kan gebeuren hoor, geloof me ik heb ook zoveel stomme dingen gedaan toen ze nog kleiner was, ik bedoel je weet nooit echt wat er is, dus ja je probeerd maar wat, en je ziet wel, als te veel is, komt het er wel uit hahahaa (ja niet grappig voor de kleine) maar wel een voorbeeld dat dat allemaal prima werkt!
pippy heeft een week kouwe groentjepotjes gekregen omdat mama ze nie in de magnetron zette… ja had ik helemaal nie aan gedacht dat het haar avondeten was… of een keer de fles met 6 schepjes, hongerige baby’s… want ja ik sliep nog half, verkeerde pot, gerum toen moest kind ook spuugje doen …

Pippy is geboren 17.07.2009