Even klagen

ik ben snip verkouden ruik niks meer proef niks meer gebal aan en pijn in me keel en me stem word steeds minder moest ik voor tanja ook nog verhaaltjes voor lezen ik heb geen puff meer arm kind ik zit al een dweiltje achter de comp ik loop er al twee dagen mee maar het word alleen maar erger ach ik heb nu weekend dus kan uit zieke alleen heb ik zaterdag weer een verjaardag hopen dat ik me dan beter voel nou genoeg geklaagt

groetjes marielle

Hoi Marielle,

Effe lekker klagen mag hoor!
Ik weet precies hoe waardeloos je je voelt aangezien ik dus net zélf zowat twee weken ziek ben geweest.
Maar vooral met een kind is het extra vervelend.
Je wilt toch de vrolijke, fitte, gezellige moeder blijven terwijl je je zo helemaal niet voelt
Probeer lekker uit te rusten, veel slapen (tsja, op tijd naar bed enzo ) extra veel vitamines etc. etc.
Méér zeg ik niet hoor!
Anders worden het van die “moederlijke” adviezen, hahahaha!!!
Waarschijnlijk weet je zelf heel goed wat je er aan moet doen
Veel sterkte!!!

Liefs, Bianca, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 11 Feb 2004 21:53:01

Hai Marielle, probeer lekker rustig aan te doen, wij worden hier ook niet fitter…
Beterschap

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

Ha Mariëlle,

paracetamol en vitamine C!!! Dat is het advies dat ik voor je heb. Lekker hé klagen, ik vind het soms ook zo heerlijk. Heeft het trouwens geholpen, het klagen?
Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

Strekte,

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02)

Van harte beterschap meid

Liefs Kristel

beterschap hoop dat het snel over is hoor om me heen ook weer mensen ziek ne verkouden

het is ook zo raar weer

nou ga lekker onder de wol als het lukt natuurlijk en snel opknappen hoor

ja het was even heerlijk om te klagen maar ben er niet beter door geworden hoor
was het maar waar nou het heeft gewoon weer tijd nodig maar bedankt voor jullie steun

groetjes marielle

sterkte zaan 5. ik heb zelf vitamine c 1000 mg in huis. kun je gewoon in de super markt halen. is nooit weg zo’n stoot vitamine als je snip verkouden bent