Even jullie hulp nodig, ineens ziek en NIET slapen

Ik was gisterenavond niet online, dus lees je verhaal nu pas.

Wat ontzettend vervelend dat hij gisterenavond zo aan het schreeuwen was en niet wilde slapen. Kan me voorstellen dat je nu even helemaal op bent. Het is ook niet niks allemaal wat je hebt meegemaakt en helaas kunnen ze zelf nog niet zeggen wat er aan de hand is.

Wel ontzettend fijn dat de koorts nu weg is. Ik duim heel hard met je mee dat de koorts niet terugkomt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

De koorts kan ook door de vermoeidheid komen he Inge en misschien door de goede nacht slaap (ook lekker voor jou) is die nu over. Hopelijk blijft het zo en kan hij gewoon zijn prik krijgen.

Groetjes,

Michèle

@sandra: niet eens de avond dat viel nog wel mee, toen brak ik echt even en tikte ik op ikkebenmn verhaal maar.
hij was zo al de hele dag, had geen oog dicht gedaan.
en maar brullen!

@Michele; koorts door te weinig slaap?
of verhoging?
want koorts krijg je toch alleen als er wat echt is in je lijfje?
enfin… zn kiezen spelen ook mee, dat is dramatisch hier echt.
ik ben zenuwachtig voor straks!

Verhoging is normaal, maar koorts kan wel. Als ik te weinig slaap kan ik ook ineens hoge koorts krijgen en dan slaap ik een middag of langer en dan is het weg en wat je zegt vermoeidheid in kombi met kiezen kan koorts geven.

Groetjes,

Michèle

Wat fijn dat het goed ging Inge! Dat geeft weer moed hè. Hopelijk kan Rico vandaag gewoon z’n prikje krijgen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

en geen zenuwen voor de prik! Nora merkte het niet eens, ze is net geweest. Mn man vertelde dat ze zingend de sporthal verlieten en dat ze binnen een minuut geholpen werden…

Fijn dat jullie allebei goed geslapen hebben, dan ziet de wereld er, zelfs op een dag als vandaag, weer wat zonniger uit!

Liefs

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Sorry, schreef over de avond, maar bedoelde dat het vervelend was dat hij de hele dag al niet wilde slapen.

Fijn in ieder geval dat hij uiteindelijk zo lekker geslapen heeft en de koorts weg is.

Ik hoop dat jullie gewoon straks zijn prikje kunnen gaan halen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

wij zijn terug, zie topic mex.griep inenting.

hij heeft vanacht dus gewoon goed geslapen en verder is ie ontzettend vrolijk vandaag.
dat is dus wel fijn.
hopelijk slaapt ie vandaag verder wel weer goed…
hou jullie op de hoogte

Alles goed gegaan dus. Misschien had ie gister een off day. Morgan heeft mij vanmorgen uitgelegd waarom ze niet slaapt. Ik vroeg waarom slaap je niet 's nachts, toen zei ze duidelijk ik met een hele stroom brabbels en eindigend op Ja en nu moet ik het maar snappen…

Groetjes,

Michèle

hij heeft wel geslapen vanmiddag maar wel kort, hij zit nou sciensfiction geluiden te produceren in zn stoel, haha. dolle

Ha ha ha oke, ja mijn kind klinkt als een kalkoen op het moment. Haar favo geluid om te maken is klokklokklokklokklokklok

Groetjes,

Michèle

hahaha kloklok hahaha lol!
nee rico die zegt nu mama met de zwaarste stem, vraag me af hoe diep dat uit zn lichaam komt,
echt exorcisme en daarna gaat ie heel hard hoesten
tja smeert de stembanden he not!
MAMAAA (bulder bulder)

Oh meid lees het nu allemaal pas. Begrijp dat alles nu gelukkig weer goed gaat met Rico. Gaat het met mama van Rico ook weer een beetje??

Ik hoorde van mijn dietiste dat klok heel moeilijk is omdat de kl klank van achter uit de mond moet komen dus ze is weer goed bezig.

Enne ach al Rico zijn hoofd maar niet gaat draaien he

Groetjes,

Michèle

Lees nu je verhaal pas! Fijn om te horen dat het vandaag weer goed gaat!

En het niet weten wat je moet…net nog gehad met Jade. Vanaf dat wij thuis zijn gehuild. Met het eten, dan zelf eten, dan hulp…ooh nee toch weer niet…huilen huilen huilen. Was zo overstuur dat ik haar op schoot had genomen, ging ze weer zelf eten…zegt ze klaar! geven wij het toetje, begint ze te krijssen!!! Ze wilde haar eten weer zucht. Dat heeft geduurt tot ze van tafel ging, met veel protest, en ze haar tutje had gekregen… En sorry dat ik het zeg, maar wat zijn wij blij dat ze in bed ligt. Van haar 2,5uur thuis zijn zijn wij gebroken!!

Onze draakjes, ze houden ons wel zoet zo

Groetjes Frauk

ja michele dat die klank is inderdaad moeilijk haha, morgan heeft een goed spraakvermogen, maar dat kan ook niet anders met jou als mama
ik denk dat rico ook wel snel en veel gaat praten net als mij,
rijco wordt er af en toe moe van en vraagt of ik dan aub mn mond even wil houden

@mama jade: aach ja ik weet het, dat is echt zwaar, en ik snap ook dat je blij bent dat ze dan slaapt. dat heb ik hier dan ook.
je voelt je zo onrustig als ze zo door blijven krijsen, en vooral als dat s’nachts is omdat je zelf moe bent, en je blijft echt hopen dat ze stil worden, ook voor henzelf natuurlijk!
hier is het vandaag gelukkig erg goed gegaan! wat chocolade wel niet kan doen (zie topic wist je dat)

Ha ha ha ja wat zal ik zeggen Inge

Groetjes,

Michèle

“inge; je hebt helemaal gelijk”

Ik ben sjago ik zeg niks.

Groetjes,

Michèle

@michèle
Shago??? en je vakantie begint op het eind van de dag jij moet vrolijk zijn

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers