Even geiriteerd op mijn werk

Voorlopig kan ik het nog gewoon lijden die kinderopvang, maar een tweede wordt inderdaad wel duurder. Kan ik ook nog steeds betalen hoorm, maar zolang ik dagopvang nodig heb kost het veel en wordt het pas echt weer ruimer als ze naar de brugklas gaan… en dat duurt nog heel lang. Maar ook grote kans dat als nederland het bezuinige weer beu is dat we masaal naar links gaan en dat er weer wel geld is voor deze dingen of geld gemaakt wordt. Alleen is het helaas altijd op de verkeerde punten de broekriem aantrekken en ik wordt helemaal pissig als het geld dat dan zogenaamd bespaard wordt er aan de andere kant op defensie gebiwed weer uitgeknikkerd wordt. Maar gelukkig zit dat er niet in.

@ Malawimamajada. Gelukkig krijg ik wel vrij zonder morren maar vinden zij de reden onzin. Zo snapt mijn collega ook niet dat ik als ik Morgan weggebracht heb eerst nog even me bed in duik en dan lekker een dvd ga kijken waar Mer toch niks aan vind. Die snapt niet dat ik dan echt niks ga doen.

Groetjes,

Michèle

Tja dan nog vind ik dat je het zelf uit moet zoeken, ik vind dat je niets onverantwoordelijks doe. Kijk ik ga ook 2 keer per week sporten op dinsdag en donderdag
dan zie ik J dus amper, veel mensen zouden het niet doen, al helemaal niet omdat ik ook voltijd werk. Nou ik ga wel, ik moet ook aan mezelf denken, en Ja helaas dan zie ik er op die da misschien 2/3 uurtjes, nou als ik niet voor mezelf zorg heeft ze helemaal niets aan me! Laten l*llen idd, gewoon je eigen plan trekken, al ga je de hele dag in bed liggen (lekker idee eigenlijk, zou ik ook moeten invoeren! )

@ malawimamajada als ik boven een tv met dvd speler had dan had ik dat ook gedaan alleen moet ik wel om 14.00 op het kdv zijn voor morgan der jaarlijkse evaluatiegesprek.

Groetjes,

Michèle

@ Michèle: dat herken ik echt! Ik zei vanmorgen op m’n werk tegen een collega dat ik donderdag en vrijdag verlof heb en ze zei: o, heb je plannen gemaakt?
En ik zei: nee hoor, gewoon zomaar, effe niks doen.
En dat snapte ze dus niet, dat ik verlof neem om niets te doen…

Ik heb Noa nu nog nooit naar het kdv gedaan terwijl ik zelf thuis ben, maar zoals deze week ben ik om 14u klaar met m’n werk en ga ik haar om 16u halen. Die tussentijd is voor mezelf. (meestal wel om wat te wassen of snel de vloer te dweilen, maar ook soms gewoon een lekker dutje doen of snel een filmpje kijken)

@ Sophie lekker is dat he

Groetjes,

Michèle

quote:
@ Sandra maar ik neem aan dat jij op andere momenten even Sandra bent en iets voor jezelf doet?? Ik moet ook zeggen als ik bijvoorbeeld naar de kapper wil of zo dan neem ik ook vrij als morgan op het kdv zit omdat ik haar op zaterdag altijd alleen heb. Alleen op zondag kan ik haar zeg maar bij pappa laten om iets te doen. Nu heb ik toenvallig op zondag een afspraak kunnen maken om mijn nagels te laten doen, maar anders had ik daar ook vrij voor genomen. Maar wat je zegt iedereen doet het zoals hij het goed vind.

Groetjes,

Michèle

Ik doe dat idd op andere momenten. Op zaterdag en zondag zijn mijn man en ik beide thuis, dus dan kan ik ook wat plannen zonder Tim. En jij hebt dat natuurlijk niet, omdat Mervin op zaterdag werkt. Daarom zei ik al in mijn berichtje, ik heb het nog nooit gedaan. Maar kan me heel goed voorstellen dat je en dagje vrij neemt en Morgan wel naar het KDV gaat.

Groetjes,
Sandra

@ Sandra ha ha ha nee dan snappen we elkaar. Nee ik heb dat inderdaad niet. Al is er laatst wel op zijn werk sprake geweest van om de week op zaterdag en om de week op maandag vrij, maar das nu nog geen optie omdat ik in mijn inwerkperiode zit en dan hebben ze liever niet dat je minder gaat werken nog, Maar wie weet over een jaar. Oh ja en hij moet in functie omhoog zijn zodat dat weer een beetje compeseert als ik minder zou gaan werken

Groetjes,

Michèle

ja, vooral zo’n dutje kan echt deugd doen als je al van 6u aan het werk bent.