Even excuses

Ik wil toch even openlijk mijn excuses aanbieden voor mijn aandeel dat ik even wat minder gezellig ben. het heeft zn redenen maar daar wil ik Ikkebenvriendjes niet mee lastig vallen. Dus de mensen die het even wat minder gezellig vonden doordat ik iets te hard mijn mening heb ge-uit…bij deze, sorry. Ik heb ook al aangegeven dat ik niet meer ga reageren op de topics of reacties van de persoon waar het telkens mee mis gaat. (overigens is zij niet de aanleiding waardoor ik reageerde zoals ik reageerde… maar wel de druppel)
Nou dat was het, Ik wil mijzelf recht in mijn ogen kunnen aankijken, vandaar dit topic

Moet toch even wel lachen … ik reageerde misschien ook bot maar dacht echt van … jongens niet weer hé wat een gezeik. Dus daarom mijn reactie…

Tip: zit je iets dwars ren dan het hele blok rond of 30 rondjes om tafel voor mijn part dat wil nog weleens helpen… Als je iets niet lekker zit reageer je het vaak op de verkeerde persoon af. Dus verzint eer getypt …

nou wat ik al zei, zij is de druppel (niet zij maar haar reactie) je hebt gelezen wat ik na jouw heb gereageerd, ik laat me ook niet door iemand uitmaken voor wat dan ook en zeker niet op momenten dat het al niet lekker zit bij me. nogmaals de aanleiding is totaal wat anders dat ik even (#@($#( ben. dat is al een hele poos zo, ik ben gewoon even wat sneller aangebrand de laatste tijd. en tja, zij is gewoon iemand die dat in me kan losmaken. dat heb je soms.

Dan nu niet meer over die ene persoon hebben … want ik heb nl wel een klik met haar … dus dat werkt niet fijn als er over ‘vrienden’ zo gesproken wordt…

Succes met jezelf …

@Esther: ik zag je topic bij 1 tot 4.
aangezien ik idd hier al iets had geopend daarover is er een slotje over gekomen.
ik bied ook alleen maar excuses aan de mensen die me nog intereseren hier, en diegene weten zelf wel wie dat zijn. Ik durf naar mijn eigen aandeel te kijken, het is altijd zo jammer dat sommige dat niet kunnen. maar hee wat is er nog de meerwaarde aan om daarover te discussieren. Ik denk dat degene die het waard zijn dit ook gelezen hebben en er ook zo over denken; ik kan mezelf recht in de spiegel aankijken, Ik ben alleen maar eerlijk geweest en niets achter iemands rug om. gewoon face 2 face. het is alleen jammer dat het daardoor even wat minder gezellig werd. alhoewel ik waarschijnlijk de enigste ben die vind dat dat niet alleen aan mij lag sterker nog ik niet eens de aanleiding was van het opkrikken van de discussie.
aangezien kim aangaf dat dit topic er was, reageer ik gewoon nog even op wat je stelde in 1 tot 4. Mensen in hun waarde laten, tja… dat vind ik altijd wel heel belangrijk. Maar ik vind het ook belangrijk om niet schofterig behandeld te worden in een discussie, en ik ben heel eerlijk als ik zeg (vandaar ook dit excuses toopic) dat ik beter gewoon wijs had kunnen zijn en mijn mond had moeten houden. Juist omdat de 1 alles mag zeggen en de ander niets. tja that’s life.
ben het 100% met je eens, een discussie moet kunnen, maar een discussie is alleen leuk en leerzaam als het tussen mensen gaat die elkaar liggen. en niet tussen mensen die alle 2 (en meer) hun mond niet kunnen houden tegen elkaar. dan is het niet meer leuk, dan wordt het oneerlijk.

Ik baal er een beetje van dat we in deze topic toch weer lijken verder te gaan. Niet voor niets gooide ik een slotje op die ene en liet ik deze open omdat het een nette excuses topic was. Toch kwam er weer een topic en nu die ook op slot is, word hier alsnog even erop gereageerd. Ik snap heus dat mensen er nog iets over kwijt zouden willen, maar ik denk dat het heel onverstandig is om naar elkaar te gaan wijzen en dergelijke. Als 2 mensen er niet uit gaan komen vind ik niet dat dat hier openlijk geregeld moet worden en anderen een kant gaan kiezen. Daar is ikkeben niet voor. Dit komt geen leuke sfeer ten goede. Een discussie kan ook anders gevoerd worden en ik/wij willen het graag gezellig houden op ikkeben. Ik hoop dan ook dat deze topic verder kan blijven waarvoor hij bedoeld was, want anders gaat ook deze op slot. Als je dan alsnog graag iets kwijt wilt neem ik aan dat je me via ikkeben ook prima kunt mailen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Mee eens Asje…

Daar ben ik het ook mee eens, dat was ook helemaal niet mijn intentie. maargoed