en dan bedoel ik in de leetfijd en niet om ouders te worden hahaha want daar ik heb voldoende ervaring mee hahaha.
ik vraag me af of er bepaalde dingen die er nu met mijnlijf en geest gebeuren of dat met de leeftijd te maken heeft of iets anders.
vroeger kon ik alles eten wat ik wilde kwam geen grammetje aan ook na de twee eerste zwangerschappen vlogen de kilos er vanzelf vanaf woog altijd rond de 55kg nu kom ik niet eens onder de 60 terwijl ik veeeeeel minder snoep en junkfood binnen krijg als toendertijd.
ook mijn huid en haar is niet meer zo stralend als toen terwijl ik het hetzelfde verzorg als altijd.
ook ben ik veel sneller moe en en denk veel aan de toekomst en heb geen idee hoe het verder moet over 2.5 jaar als het magisch nummer definitief voor de deur staat heb mijn man al verboden om dan ook maar iets aan mijn verjaardag te doen
ik weet natuurlijk dat het onzin is want ik kom er toch niet onderuit om dan een 3 ipv een 2 als begincijfer te gaan gebruiken.
ik hoop dat jullie me een beetje snappen en misschien wat tips hebben om me niet zo onzinnig te gedragen met het nummertje 30.
o ja ik lieg ook over mijn leeftijd mijn kids weten hoe oud ik ben maar als ik het ze vraag zeggen ze netjes 25 hahahaha die heb ik vast goed getraind ook manlief weet dat hij mijn echte leeftijd niet mag noemen…hihihi
o ja laatst was er zoiets grappig hij was laatst bij de tandarts en vertelde dat er een nieuwe assitente is en zij zou in mijn leeftijd zijn… 30 dus ik keek hem strak aan en gauw verbeterde hij zich door te zeggen ik bedoelde ouder dan jij … maar het was al te laat…hahaha moet er nu zelf om lachen want mijn reactie was… hoe kun je nou zeggen dat ze net zo oud is als ik dat klopt toch niet etc etc die arme man heb medelij met hem…
ik ben een soort miss fine van de nanny hahahaha alleen gelukig niet zo´n stem hahaha
de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag