Even een vraag over slapen

hoi hoi begin maar meteen met dingen vragen…ashley slaapt overdag in een draagzak en gaat met de laaste voeding in haar wieg slapen bij ons op de kamer probeer soms wel overdag boven maar dan blijft ze huilen…en in de draagzak valt ze meteen in slaap word rustig doe ik hier goed aan wamt ik moet straks ook weer gaan werken en de oma,s gaan oppassen kan niet van hun vragen om haar ook in een draagzak te dragen…en een vraag over in het badje doen het is beter om eerst in het badje te doen en dan de fles toch?nou ik hoor het wel alvast bedankt voor de adviezen…gr alice

Badje, fles en dan zijn ze zo moe dat wel lekker slapen.
Ik zou toch proberen om dr wat vaker in dr bedje te laten slapen, logisch dat ze de draagzak lekkerder vind aangezien het lijkt op het gehobbel toen ze nog in je buik zat, maar het word dadelijk ook gewoon te zwaar. Ze zal echt aan dr bedje moeten wennen, desnoods aan de wandelwagen die je dan even lekker kan wiebelen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

zou zeker gaan proberen haar in bedje te leggen dat ze ook weet dat ze daar moet slapen. Zou haar wakker in bed leggen.
Even in slaap huilen mag, meestal pakken ze dan toch wel hun slaap.
wij doen lieke eerst in bad en dan de fles. soms ook andersom maar dat maakt hier niet veel verschil.

groetjes Gytha

Gewijzigd door - gytha en Lieke op 29 Nov 2007 13:26:50

hoi asje en gyttha bedankt voor het reageren!ja ik weet ook wel dat het beter is om haar in bed te doen…een beetje huilen mag ook wel maar het werd later echt krijsen dan vind ik dat zo zielig kan daar niet tegen in de wagenbak ook al geprobeerd als we bv wandelen gaan slaapt ze soms en zodra we richting huis gaan word ze wakker of ze het weet…dus kan haar dan niet weg zetten zoals sommige maar ik blijf het proberen boven…over het in bad doen als ik het doe als ze wakker word heeft ze honger of moet ik haar eerder wakker maken?en wat is beter in de loop van de ochtend of s,avonds?en na de laaste voeding gaat ze wel slapen in de wieg dan geen problemen ik ben dan nog beneden…nou jullie horen wel als het beter gaat gr alice

a.m wooding

wanneer in badje maakt niet uit wat jij het prettigt vindt.
Of dat smorgen’s of savon’d is maakt niet uit.
als ik vrij ben doe ik het smorgen’s en als ik werk savond’s. Lieke gaat om de dag in bad of douche in haar bumbo.
Als ze honger heeft zou ik ze eerst de fles geven en dan in badje.
Zou ze er niet eerder voor wakker maken.

Gewoon je gevoel na gaan

groetjes en succes gytha

quote:
wanneer in badje maakt niet uit wat jij het prettigt vindt. Of dat smorgen's of savon'd is maakt niet uit. als ik vrij ben doe ik het smorgen's en als ik werk savond's. Lieke gaat om de dag in bad of douche in haar bumbo. Als ze honger heeft zou ik ze eerst de fles geven en dan in badje. Zou ze er niet eerder voor wakker maken.

Gewoon je gevoel na gaan

groetjes en succes gytha

hoi gytha bedankt voor je mail!ben vandaag weer begonnen met ashley boven te laten slapen ben boven gebleven de was doen,opvouwen enzv en in de tussen tijd paar x de speen in der mond toen ze het uitspuugde was ze in slaap…werd na een uur wakker dat is al heel wat maar bleef huilen speen hielp niet meer knuffelen niet, echt krijsen toen maar naar beneden in de draagzak… maar ga straks weer naar boven blijven proberen het komt wel goed…het is ook mijn eigen schuld nu is ze er aan gewend maar toen ze net was geboren sliep ze nooit overdag wel s,avonds huilen onrustig tot iemand zei mischien is een draagzak wat nou dat was het zeker!ze sliep eindelijk dat had ze echt wel nodig en ik ook…gr alice

a.m wooding