Even een verslagje van jordy

Het was geweldig, een drukke dag maar erg gezellig om half 8 naar beneden en daar waren de slingers en balonnen geweldig vond ik het… (hier te zien)
http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=7&NewsId=517
Toen is mama de taart gauw gaan halen, en om 10:00 uur kwamen opa en oma en hebben we het kaarsje uit geblazen, en heb ik heerlijk van de taart zitten smullen…
Ook mijn vriendinnetje Sofie kwam natuurlijk ,ze was gelukkig weer op geknapt zodat ze er bij kon zijn want ik had het wel heel erg jammer gevonden als ze er niet bij had kunnen zijn maar dat was gelukkig niet zo… verder is iedereen geweest het was druk maar erg gezellig en ben erg verwend,
ik heb mooie kleren gekregen, een trein een hele groote autobus, een zandbakschelp,emmer met schepjes enz, een soort eend voor in bad, een blokkenkar, een loopfiets, enz ik weet het allemaal niet meer hihi ben erg verwent…

Ook mijn papa is erg verwend…

Ome victor heeft op zijn site weer een stukje voor mij gescheven en met zijn toestemming mogen jullie dit ook lezen haha(het is fictie dus voor als ik 18 ben hahah)

23 mei 2019, verjaardag van Jordy en Peet.

Het huis is vol in Pijnacker. Voor de achtiende keer op rij vieren Peter Paul en Jordy samen hun verjaardag. PP dolt wat met de vrienden van J en neemt terloops nog even J’s nieuwe vriendinnetje in de maling. Ze bloost een beetje en lacht met een schuin oog naar J. Ze weet dat ze niet de eerste is en dat ze waarschijnlijk ook niet de laatste zal zijn, maar op dit moment voelt dat wel zo en dat is goed.
J heeft het geweldig naar zijn zin. Van zijn ouders heeft hij rijlessen kado gekregen en de eerste is al overmorgen. Maar weinig mensen in de kamer weten dat hij al stiekem met pa op het parkeerterrein achter het huis een stukje heeft gereden. Zelfs zijn moeder niet… Trots kijkt hij nog eens naar de tegoedbon en wisselt een blik van verstandhouding met zijn vader, die net onderweg is om een nieuw vat bier aan te slaan, want oom V heeft weer dorst.
Na wat onderling gekeuvel, worden er herrinneringen opgehaald.
"Weet je nog dat V een tijdje bij ons in Delft heeft gewoond? Nachten praten, praten, praten. We hebben de wereld verbeterd toen."
J luistert, hij heeft het al vaker gehoord, maar kijkt nog steeds bewonderend naar zijn ouders. Respect.

V.

Hihi, leuk stukje… en voor je het weet is het echt zover…

Groetjes Marielle