Hallo allemaal,
mijn internet ligt er weer eens uit, nou ja we kunnen geen tv kijken en internetten tegelijk, en zoals jullie weten gaat het met peet nog steeds … slecht en die ligt alleen maat tv te kijken dus niet handig en kan ik dus niet achter de pc… vanavond gaan we kijken voor een andere provijder want ik heb het helemaal gehad met deze… heb ze ook de … gescholde betaal 37 euro waarvoor? voor niks… dus wordt het adsl wel wat duurder maar hoop dan wat vaker internet te hebben. verder met de kinderen gaat het super jordy kletst de oren van mijn hoofd
iesia (patricia), baby, joy Roy en zelfs twee woorden Joy kijken Roy kijken aartje (Paartje) kaka (Koekje)
Roy is een heel ander kindje heel rustig je ziet de rust in zijn ogen wel vreemd met jordy konden we nooit rustig eten savonds want hij was altijd aan het mopperen, roy niet die ligt te spelen met zijn mobiel…
alleen slapen heeft ie niet veel zin in, heel ongeregeld das wel eens jammer dat je niet echt weet wanneer hij gaat slapen dat kan om 7uur zijn maar ook om 10 uur, maar ja komt vast wel.
van de week bij de fotograaf foto laten maken met allebij ohhh zo leuk, roy mocht bij jordy op schoot, en jordy maar kusjes geven zelfs dat mens was ontroerd 28 dec zijn ze klaar dat laat ik ze gelijk zien natuurlijk. Roy weer erg gegroeit maatje 68 zit ie al en dat voor 11 weken oud niemand gelooft me ook als ik zeg dat ie 11 weken is ze denken allemaal een maand of 3 3,5… een flinke beer dus…
nou dat was weer huize de kleijn
disdag horen we meer over peet dan moet ie weer naar het ziekenhuis van mij mogen ze hem gelijk houden maar helaas dat zullen ze niet doen. we zien wel
hoop gauw weer gewoon online te zijn…
Liefs Tries