Even een up date

dag dames ,
jullie weteninmiddels dat ik in een kwestie verwikkeld zit met achter elkaar positieve ovulatie testen , nu het vervolg.
we waren gebleven bij gister dag twee van positieve ovu testen , na vorige week ook al postief getest te hebben voor de ovulatie.

nu is het vandaag waarempel weer positief , vanochtend 7 uur positief , om elf uur weer positief en nu welliswaar iets minder maar nog steeds donkerder dan de controle lijn.

ik heb een afspraak gemaakt bij de huisarts en kan maandag pas terecht dus wordt een lang weeken .

elk normaalmens zou zeggen doe een zwangerschap test maar iets in mij houdt me tegen , bang voor een negatieve uitslag , wat ben ik een muts he ?!?!?!

goed dat was hem weer even , nogmaals als jullie een verklaring hebben zijn jullie van harte welkom die met mij te delen .

liefs

Was handiger geweest om dit gewoon in het betreffende topic te zetten denk ik in plaats van nieuw topic openen.

Groetekes, Sje

Dan toch maar even een zwangerschapstest kopen wennetje???

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hallo ,

ik heb een zw test gekocht , niet zwanger , wel vonmorgen om 7 uur weer positief ovulatie en nu net weer een positieve ovulatie test , ik weeet het niet meer hoor dames.

misschien had ik de zw test met eerste urine moeten doen , maar ik dacht een ovulatie test positief dus dan zal als het door een zwangerschap is ook de zw test wel kunnen , niet dus.

is er nou niemadn die dit snapt , mijn lichaam is een raadsel of zijn doe ovulatie testen gewoon niet goed , hahaha , tja je moet iets de schuld geven , ik kan me niet voorstellen dat het nu nog een ovulatie is want dat duurt niet zolang.

wat een toestand !

heb ik nog even een heel raar vraagje dames , mijn urine ruikt in de ochtend heel vreemd , heel sterk , amonia zoals mijn mannetje zegt , wat is dit , toch hormonen ?

mijn vriendin zegt wacht het gewoon af maar dat lukt gewoon niet , en daarbij vanuit het ziekenhuis zeggen / benadrukken ze dat vanaf het begin dat ik zwanger ben dat ik gelijk moet komen om te eren heparine prikken omdat ik vanwege mijn auto imuum een stolling probleem heb dus het is oook nog eens heel belangrijk dat ik er snel bij ben .

nou jullie zijn weer even op de hoogte , hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen ,misschien iets anders waar ik aan kan merken zwanger te zijn ?

liefs

Bij mij werden meteen mijn borsten heel gevoelig. Nou en ik moet zeggen ik was de ochtend na de verwekking ineens kotsmisselijk. Daarna 4 weken niet en daarna 6 weken. Maar dat is nu achteraf dat ik me dat realiseerde.

Groetjes,

Michèle

Mijn menstruatie was nog niet eens uitgebleven. Dit was 20.12.2007 dat ik misselijk was en op 07.01.2008 teste is. Ik moest 05.01.2008 worden. Maar op de een of andere manier wist ik het al. We merkten het trouwens ook aan de katten. Die gingen anders reageren op mij. Heel beschermend en zo. Ik zal soms met 4 katten op, om, boven op en naast me

Groetjes,

Michèle

dames ,
ik wil via internet ovulatie testen bestellen , welke moet ik nemen ?
die van kruitvat doe ik maar niet meer want daar ben ik altijd positief.
kunnen jullie mij helpen welke te bestellen , thanxs

ik weet dat sensitest goedkoop en goed is.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker