Even een tijdje zonder internet

Dag lieve mensen allemaal, jullie zijn voorlopig even van ons af.
We zijn namelijk op zoek naar een nieuwe provider omdat ons proefabbonement afloopt.
Dus vanaf zondag zijn we voorlopig niet meer aanwezig.
Dus bedankt voor de gezelligheid en alle tips en hopelijk tot snel.

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

Gewijzigd door - Ammetje op 13 Feb 2004 09:19:09

Wat jammer zeg!
Nou, hopelijk hebben jullie gauw weer internet en wel weer terug komen hè!!
Knuffels voor Shakira!

Groetjes, mamma van Stephan

dat is nou jammer onze spelleider van het pingingmeppen gaat ons verlaten maar hopelijk zijn jullie gauw weer terug veel liefs marielle trotse mama van tanja en knuffels voor shakira

Moet nog wel even kwijt dat ik nu al afkickverschijnselen heb…
Triltril tril

Oo jee, én afkickverschijnselen van het stoppen met roken (of valt dat mee?) en nu ook nog afkickverschijnselen van Ikkeben!
Heel veel succes!

Groetjes, mamma van Stephan

neeeeeeee,
Moeten we nu de enige papa van Ikkeben gaan missen. Sorry hoor Sam, dat kan je echt niet maken.heb je geen internetcafee in de buurt of familie/vrienden die jou wel tijdelijk willen adopteren (alleen als ze internet hebben natuurlijk).

Liefs Kristel

snel terug komen hoor!! dikke knuffel voor shakira

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

tot gauw! ik heb een tijd zonder internet gezeten ivm een verhuizing. maar dat viel niet mee, dus sterkte ammetje

sterkte ne snel terug komen hoor

De halve familie heeft internet dus we zullen regelmatig even een kijkje kunnen nemen. En natuurlijk ook wel eens een bericht achterlaten. Maar junklid zit er voorlopig niet in

Ach, junklid komt wel als je weer internet hebt.
Gewoon ff een hoop onzin posten en je bent er zo

Groetjes Mim

Daar was ik toch al mee bezig???
Raar maar waar we zijn er nog steeds…
Ons proefabbonement zou al afgelopen moeten zijn. Nou ja we zien het vanzelf wel!

je krijgt van zelf wel een rekening binnnen dat je abonnement door loopt hihihihihihi grapje hoor

groetjes marielle trotse mama van tanja

Gewijzigd door - zaan5 op 15 Feb 2004 16:21:43

Ja dat had ik ook, me proef abenoment was la lang afgelopen en heb nog geloof 2 weken kunnen internetten. Ik kreeg eerst nog bericht of ik bij hun wilden blijven en dat ik dan voor een bepaalde datum moest reageren anders “afgesloten” en ik heb niet gereageer en toen was die datum al een paar dagen voorbij voordat ik niet meer kon internetten.

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama van Wolkje* 26-09-2000 Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)
http://www.tienerenzwanger.nl