Even een snel schoenenvraagje

ja even snel hoor want het wordt vandaag lekker weer en ik heb allemaal super leuke 3 kwart broekjes (en 1 3 kwart tuinpakje)
ehm… ik wilde eigenlijk weten of open schoentjes persee nodig zijn van de zomer. ik bedoel ik zie ook vaak zat mannen en jongeren lopen met 3 kwarts broeken in de zomer maar die wel dichte (soort sport) schoenen dragen met enkel sokken.
ik zit er dus aan te denken om dat voor rico ook te doen dit jaar.
ik bedoel, binnen kan hij gewoon op blote voeten rondlopen, en van die open schoenen krijgt hij constant blaren.
ik vind sokken echt geen gezicht in open schoenen. maar dat is mijn mening… dus wat vinden jullie: dit jaar een keer kijken hoe het gaat met dichte schoentjes en enkelsokjes? of jullie het wel of niet doen maakt even niet uit hoor maar het is meer de vraag of jullie vinden dat het KAN.?

natuurlijk kan dat! Vind het wel stoer staan eigenlijk. Ik denk dat je alleen in de gaten moet houden of hij erge zweetvoetjes krijgt, dan zijn open schoentjes misschien prettiger voor hem…
groetjes,
Wendy

ja hij hoeft het alleen maar aan als hij op school is of als hij moet lopen
in de buggie kan ik gewoon blote voetjes doen en zn schoenen meenemen.
thuis hoeft hij ze ook niet aan.
en ja zweetvoeten krijgen we allemaal of je nu open of dichte schoenen draagt
dan kan ie na school weer luchten, of na het wandelen of wat je dan ook doet op zo’n moment. maar het kan dus wel? oke… want ik wil ze zo gaan halen. het punt is ook hij loopt volgens mij al te lang op te grote schoenen rond.
hij had ze voor zn verjaardag gekregen en loopt er toch al ruim 2.5 mnd op maar die neus van die schoen die kan bijna dubbel. echt heel erg stom van me dat ik dat niet eerder gezien heb maar het viel me nu eigenlijk pas echt op met een 3 kwart broek. en het ziet er niet uit die dingen zijn echt te lang… in de winkel hadden ze toen gekeken en ze zeiden dat het wel kon…
nou niet dus.

Ha ha ha dan heb je het met een meisje toch makkelijker. Gewoon waterschoentjes met een schattig roesjessokje erin

Maar volgens mij zoals jij het beschrijft kan het wel en als je een goede kwaliteit schoen hebt vallen die zweetvoetjes ook best mee hoor.

Groetjes,

Michèle

ik voel me helemaal blij
we hebben schoenen! die hij had waren idd en te breed en te groot
dus totaal niet goed voor zijn kiss en voor zn voetjes opzich ook al niet.
hij heeft nu een schoen die 70 euro kosten maar ik kreeg ze gewoon voor de helft van de prijs! en nog in de goede maat ook, het waren de enigste!
ze zijn beige met creme wit. en ik zei nog: is licht niet meer voor meisjes en donker voor jongens?
hoezo ouderwets zei ze haha. nou ik en ouderwets? nu dus wel
maarrr… het zijn schoenen van gattino. niet de goedkoopste dus, maar wel de beste schoen voor zijn voet.
hij had ook nog open schoenen gepast en hij riep telkens: schoen uit voet pijn!
en toen werd hij nog boos ook omdat hij weer een andere schoen moest passen die open was en toen zei hij: siet nou op!
hahahahha
ik heb me suf gelachen, hij was iedereen in de winkel aan het versieren zeggen: jij bent leuk! en elke klant uitzwaaien en verwelkomen met: hallo!!! en DOEIII
iedereen vond hem prachtig.
(moest ik toch even melden hihi)
maargoed uiteindelijk na een hoop gepas… bleken er dus GEEN schoenen voor hem bij te zitten. want ze waren of te groot of te klein of te smal of te breed.
verdorie dacht ik, ik kon wel janken.
en toen kwam ze; ooh kijk ik heb deze gattino’s nog.
ik zo; ooh geweldig! maar zijn dat dan geen meiden schoenen?
jonge hoe dom kun je zijn, nu ben ik er helemaal weg van inmiddels…moest even wennen aan een lichtkleurige schoen… maar dat is inmiddels gebeurd
ik zo: wat is de prijs? zij zo, ja 70 euro…
ik zo: ja verdorie… dat is wel heel duur.
zei ze; oh er zit een sticker achterop, in de opruiming ik zo; ja wat kosten ze dan, toen zei ze; ja het zijn de laatste neem ze dan maar voor 32,50 mee.
wow tof!!!
dus… wij heeeel blij!! ook rico. hij zegt: sit fijn!
en rende zo de winkel door lachend van plezier!

Ha ha ha Oh inge ik zie je al helemaal zitten. Enne vergeet niet het wordt zomer he dus licht is prima van kleur

Maar fijn dat je zo goed geslaagd bent voor die prijs, ik ben ook zo met schoenen hoor ze moeten goed zijn en dan maar wat duurder want je hebt maar 1 paar voeten en je moet er je hele leven mee doen.

Groetjes,

Michèle

hahaha hoe bedoel je je ziet me al zitten hoe ik zit te typen met een big smile op mn face haha ja echt hoor het was geweldig! en eerst helemaal in de stress daaro en rico die dat goedmaakte met zijn smoeltje daarzo oh zo lief en schattig!

idd ja maar 70 euro vind ik wel duur om nu ineens uit te geven, daarom was ik blij dat ik 32,50 betaalde.
alhoewel de vorige schoen van hem die prijs had en het was nieuw (adidas) maar die bleek totaal niet goed te zijn voor zijn voet.
als hij nou brede voeten had maakte dat bar weinig uit maar dat heeft ie nu dus niet (als dreumes had hij dat wel! gek he!)
jaa deze mama is opgekikkerd!
rico gaat zodadelijk fietsen en daarna mag hij paardje rijden! superleuk!

70 is ook duur hoor ik heb het er ook nog niet aan uitgegeven. Ik koop meestal schoenen bij van Haren die zijn ook goed enne hier een muppet met wel brede voeten ook leuk NOT

Groetjes,

Michèle

Hahaha, SIET NOU OP! Geweldig hoe Rico was in de schoenzaak, dat hij iedereen versierde! Heerlijk! En fijn dat hij nu goede schoenen heeft voor weinig! Ik ben nu reuze benieuwd natuurlijk…staan ze ergens op een site?

Wij hebben gisteren voor Eef ook nieuwe schoenen gekocht. Ik heb wel hele dure, van Shoesme: 84,95! Toink! Maar ze zijn gaaf! Met sterretjes en de Amerikaanse vlag, de rest is ZILVER! Ik scoorde op MP wel Lelli Kelly gympen voor een tientje en ze heeft slippers nog van Havaianas. Ze is dus eigenlijk wel klaar nu. Open schoenen koop ik straks eventueel wel bij Scapino!

Groetjes Rainbow, trotse mama

wat geef jij maximaal uit voor een schoen??
ik zou toch maximaal 50 er voor uitgeven, maar dan ook echt maximaal… maar aangezien hij wel echt goede schoenen moet hebben… dan moet het maar.
nee ik heb een paar keer bij van haren schoenen gehad. mijn vriendin werkt daar dus ze kreeg korting.
en dat kan ook best maar een sportschoen krijgt ie niet meer van me, MITS hij smal valt… vroeger kon hij sketchers aan, superstoer! maar nu niet meer omdat zn voet daar te smal voor is en het bij sportschoenen zo is: hoe groter de maat hoe breder de schoen ook wordt.
en ja dat kan helaas niet en ik ben helemaal vol van sportschoentjes bij een jongen, maargoed. hehe

AAH precies mijn probleem! (alleen dan in de meisjes variant!)
Ik heb vorig jaar voor emma van de die half open schoendtjes met een bandje eroverheen gekocht. 80euro!!! en ze heeft ze 4 keer aangehad! met sok vind ik ze niet leuk, en zonder sok allen als het warm is en dan droeg ze liever d’r slippers. dus dit jaar besloten die niet meer te kopen, een paar leuke converse, en eengymp/schoen maar wel een beetje meisjes achtig, NERGENS TE KRIJGEN!
dus…
kortom, je hebt helemaal gelijk met je dichte schoenen!, misschien wel een paar slippers voor als het echt 35 graden wordt?

groetjes Gidget

ja maar dat kan ik dan altijd nog zien
alleen slippers zijn niet goed voor zn voeten
voor geen 1 kindervoet denk ik.
als ik rico op platte voet zie lopen dan zie ik echt hoe zwak zijn enkels zijn
hij heeft stevigheid nodig.
dus dan nog liever op blote voetjes… als het 35 graden is (haha het zou toch wat zijn he) lopen we toch niet rond. dan liggen wij gewoon in het zwembadje hoor!

hoi
haha, zou het wel weer lekker vinden, in het zwembad(je) in de tuin.
ik heb ook geen teenslippers, maar een kruising tussen slippers en sandaken van Ipanama, heel leuk!. Emma draagt ze al drie zomers en ze loopt er heel goed op.
maar dat verschilt natuurlijk per kind.

groetjes!

Fijn dat je nu zo goed geslaagd bent en dat voor die prijs.

Tim heeft vorig jaar op open sandalen van Geox gelopen. Erg leuk waren die en hij heeft ze vaak aan gehad.

Ik ga dit jaar weer kijken voor sandaaltjes, want daar heeft hij echt veel plezier aan gehad.

Groetjes,
Sandra

70 Euro betaal je al gauw voor kinderschoenen, tenminste bij ons
Of je moet naar de Scapino gaan, daar hebben ze de Dr. Visser
schoentjes, die zijn ook goed hoor, en lang niet zo duur
(meestal rond de 30/40 euro) Heb laatst voor mijn zoontje nog
een paar gekocht, bewust naar Scapino, omdat dat toch enigszins scheelt,
had hij een paar schoenen, kosten:
69.95 Euro, !!! Hij vond die perse mooi, en die liepen fijn, toen dachten we nog
Tja, dat maakt dus helemaal niet uit, Scapino of Schuurman Schoenen,

Dan kun je wel gewoon blij worden als je ze een stuk goedkoper kunt kopen,
Voelt dan altijd HEERLIJK.

Groetjes, mama van 2 kids

ja ik heb zijn zomerschoenen vorig jr bij schoenenreus gekocht. 25 euro ofzo
maar goed ik ga nu…zeker nu hij een paar mnd op verkeerde schoenen heeft gelopen gewoon voor goede schoenen. dan betaal ik maar wat meer.
en ja in dit geval voor meer dan de helft vd prijs dus ik was helemaal gelukkig, en hij ook!
de schoentjes zijn vaag te zien op de foto bij wist je dat rico paard heeft gereden
nieuwe schoenen meteen in de slijk hahaa nee grapje ze zijn nog net zo mooi hoor!

Schoenen tja blijft altijd moeilijk vind ik. Wanneer zitten ze goed…sommige kinderen geven het niet aan als een schoen niet goed zit en sommige kinderen geven aan dat ze niet lekker zitten. Je hebt brede, smalle, scheve, doorgezakte …voeten en ja wat is goed. Marijn heeft een hele smalle voet. Hij heeft nu de smalste maat en die zijn hem eigenlijk nog iets te breed maar smaller zijn ze er niet. Dus voor ons zitten er geen goedkopen schoenen in want in de aanbieding zijn deze schoenen uitverkocht. Deze schoenen kosten €110 maar ja wat moet je dan je kind in te grote schoenen laten lopen…nou ik niet hoor de basis moeten ze nu maken en dat is super belangrijk dus er zit niets anders op dan kopen en hopen dat we het goed hebben gedaan.

Hier hebben beide jongens ook een hele smalle voet en een hoge wreef, dus heel veel schoentjes zijn veel te breed.
Wij hebben dus meestal ook de wat duurdere schoenen nodig. Bij ons zit een NIMCO en daar meten ze de voetjes altijd goed op lengte en breedte.
Pas ging de winkel opnieuw open en hadden ze een paar dagen flinke kortingen. Ik heb toen voor beide heren een paar sandaaltjes met open teen gekocht en voor beiden een paar zomerschoenen. In totaal was ik 130 euro kwijt, dat vind ik nog goed te doen voor 4 paar schoenen. De winterschoenen die de kleinste nu aan heeft kostte namelijk alleen al meer dan 90 euro.
Afgelopen zaterdag hebben ze beide. nog nike sportschoentjes gekregen en de jongste nog slippertjes voor de vakantie, want die hij had van vorig jaar waren te klein. Dus nu hebben ze echt genoeg .

all stars vind ik hele leuke schoenen… maar die zijn niet stevig genoeg voor rico’s voetjes dus dat wordt hem niet. hij heeft echt stevige schoenen nodig vanwege die kiss van m (die is teruggekomen en WEER verholpen en dat willen we graag zo houden…dat het weg blijft dan he)
pff ja ik vind 70 euro wel duur voor schoenen. maargoed alles voor mn popje