Even een nieuwe stelling

Wij zaten net Editie NL te kijken en daar in een topic dat steeds meer ouders hun kinderen laten volgens door een prive detective om zeker te weten dat de kinderen zijn waar ze zeggen dat ze zijn.

Ik vind dit persoonlijk te ver gaan. Er moet een basis van vertrouwen zijn en eerlijk gezegd vind ik het een stukje ontdekken als een kind dingen doet die niet mogen. Tuurlijk keur ik het niet goed en Morgan zal gewoon straf krijgen dan, maar een prive detective inhuren vind ik veel te ver gaan.

Groetjes,

Michèle

Ja dat vind ik ook veel te ver gaan. Ik weet niet of dit ging om ontspoorde kinderen? Maar een prive detective inhuren…hoe mensen erop komen (en waar haal je het geld vandaan, haha)

Daarnaast mogen kinderen toch ook wel een beetje zelf dingen ontdekken en iets voor hunzelf hebben zonder dat de ouders dat weten. Ik was vroeger ook weleens ergens anders dan dat mijn ouders dachten

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ja ik ook ben ik helemaal met je eens daar zijn kinderen voor om dingen uit te halen en zichzelf en anderen te ontdekken daar is de wereld veelste aantrekkelijk voor .
volgens mij zijn die ouders bang dat hun kinderen het zelfde gaan doen wat hun ook hebben gedaan .
als ze niemand kunnen vertrouwen hadden ze geen kinderen moeten nemen.

gr de mama van leyla

veronique daniels

Nee het ging niet eens om probleem kinderen Sje, maar gewoon meiden zoals jij hebt en ik krijg. Of jongens natuurlijk.

Groetjes,

Michèle

Laat kinderen lekker kind zijn, het hoort erbij om af en toe je ouders voor het lapje te houden. En vertrouw als ouders ook een beetje op je eigen opvoeding en je kind; je kind loopt echt niet snel in zeven sloten tegelijk als je het een beetje “goed” hebt opgevoed. Ik vind het dus onzinnig, laten die mensen hun geld liever besteden aan leuke dingen die ze met het gezin kunnen doen.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

volkomen krankzinnig meer kan ik er niet over zeggen

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Hoi,

Heb het ook gezien en ik dacht het moet niet gekker worden. Je eigen kind vanaf het begin af aan niet vertrouwen. Ik vind dit niet kunnen. Wat zegt dat over jou en de verhouding met je kind. Er moet een basis zijn voor vertrouwen en ook in deze leeftijdsfase moet je je kind grenzen laten verkennen. Anders kunnen ze nooit oo eigen benen staan en zullen ze denk ik eerder afglijden in van alles en nog wat als ze er echt alleen voor staan.

Ik vind het dus belachelijk.

Kijk kan het wel begrijpen als je kind helemaal ontspoort en zich aan echt geen enkele afspraak houdt en daardoor de verkeerde kant oplijkt te gaan dan kan ik me er misschien iets bij voorstellen dat je zoiets doet maar echt niet zomaar.

groetjes

lon106

ik sluit me bij michelle aan…volkomen krankzinnig!
als je je eigen kind moet wilt laten volgen door een priveditective ben je niet helemaal honderd…
alle kinderen doen wel eens een keer iets wat niet mag! en dan horen ze ook gewoon straf te krijgen maar een detective???
als ik dat zou doen ziijn bij mij de rapen gaar…

groetjes!!

karin