Even een melding

Kim kan op een of andere manier even niet op ikkeben komen, morgen zal ze er waarschijlijk weer zijn…

Groetjes Tries

Liefs Tries

Kim kan ook geen mail van ikkeben ontvangen dus dat heeft ook weinig nut om me te mailen! duurt effe een paar dagen en dan hebben we alles hopelijk weer in orde

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Hoi Tries,

Kon jij gisterenavond wél op ikkeben komen dan???
Ik vanaf 's middags al niet meer tot en met nu.
Ook Armanda niet (die had ik ff gemaild om te vragen of het toevallig niet aan mijn pc lag).

Nou ja, gelukkig zijn jullie er weer!

Enne…Kim: ik hoop voor je dat je probleem snel weer opgelost is.

Groetjes, mamma van Stephan

jiepie hij doet het weer kwam er van morgen niet echt een ramp hoor hihihihihihhahahaha

groetjes marielle mama van tanja

Lol! Dat had ik al vanaf gisterenmiddag.
Kreeg al afkickverschijnselen

nou dat is helemaal erg bieb hihihihihihih

groetjes marielle mama van tanja

Echt wel, voor een junklid

Maar wat maf eigenlijk dat de ene persoon er wel op kon en de andere niet.
Is daar een verklaring voor? (ben niet nieuwsgierig hoor ).

Groetjes, mamma van STephan

ja omdat degene die de registratie terug trekt niet een een keer die info doorgeeft aan alle servers

groetjes,

Maar wie trok die registratie dan terug? Gebeurd dat zomaar?
Nou ja, als je geen zin hebt om het helemaal aan deze “leek” uit te leggen, snap ik dat hoor!!!

kijk bianca, het fijne snap ik er ook niet van,je hebt blijkbaar een host waar je je domein registreert in dit geval de naam ikkeben,die registratie blijft ook gewoon bestaan alleen had de host gisteren zijn bestand opgeschoond en onze registratie terug getrokken,dan is het domein in een keer niet meer bekend bij het “internet” maar het internet bestaat uit een heleboel computers en servers, voordat het hele internet door heeft dat de het domein niet meer bestaat,ben je een dag verder, maar zoals nu, het domein is weer bekend bij internet werkt natuurlijk ook de andere kant op, voordat het weer bij het hele internet bekend is dat de naam ikkeben weer bestaat ben je ook weer een dag verder… beetje duidelijk??

groetjes,

Helemaal duidelijk!!!
Bedankt voor je moeite!