Even een mededeling dames!

dames ik moet jullie even er op wijs maken dat ik op 31 december aan staande verlopig niet meer online kom dan is het internet afgesloten.
maar ik kom terug dat is een belofte ik weet niet hoelang het gaat duren omdat we nog even aan het rond kijken zijn wat voor internet we gaan nemen maar dan kom ik terug.

ik wil jullie wel allenmaal helefijne dagen toewensen en een heel goed uit einden wensen en een goed begin van het jaar 2004 en kijk uit met vuurwerk he.

quote:
dames ik moet jullie even er op wijs maken dat ik op 31 december aan staande verlopig niet meer online kom dan is het internet afgesloten. maar ik kom terug dat is een belofte ik weet niet hoelang het gaat duren omdat we nog even aan het rond kijken zijn wat voor internet we gaan nemen maar dan kom ik terug.

ik wil jullie wel allenmaal helefijne dagen toewensen en een heel goed uit einden wensen en een goed begin van het jaar 2004 en kijk uit met vuurwerk he.

heel veel liefs shirley en de kids kissssssssssss dat was ik nog vergeten hahahaha stom he

Hoi Shirley,

Goh, jammer zeg.
Maar gelukkig kom je weer terug, dat scheelt, haha!
Jullie ook hele fijne feestdagen en een heel goed, gelukkig en gezond 2004 !

Groetjes, Bianca

tuurlijk kom ik terug ik weet alleen niet hoelang het gaat duren.
maar ik hoop jullie heel gouw weer te spreken.
want dit is echt een heel leuk forum vermaak me best hier en het is zo gezellie hier.

veel liefs shirley en de kids

en iedereen een heel goed uit einde en een heel goed begin van het jaar.

Doei Shirley.
Hopelijk tot gauw.We zullen je missen.
Wij hebben trouwens kabelinternet.Een aanrader!!!
Groetjes Eljada

eljada is dat van chello???
we zijn namelijk aan het kijken van hoe en wat.
maar het liefst willen we wel kabel namelijk.
maar ja we hebben nog al veel problemen met chello gehad.
die was binnen 3 maanden bij ons weer de deur uit,ze sturen rekeningen nou ik werd er gek van en het klopte voor geen meter.
ik ga niet om gerekend in guldens 1000 gulden betalen hahahaha ze hadden echt hoop.

veel liefs shirley en de kidsssssssssssssss

Hoi Shirley.
Nee het is van @home.Oftewel at Home,van Essent(die verzorgen bij ons ook kabeltv)Chello heeft geen kabelinternet volgens mij.Je moet gewoon even bellen met je tv kabel aanbieder.Die kan je zo vertellen of het mogelijk is om kabelinternet te krijgen,en wat het kost.(p.s het is niet goedkoop hoor,48 euro per maand).Maar je hebt ook goedkopere varianten.Maar daar moet ik me ook nog eens in verdiepen.
Groetjes Eljada

Hoi Eljada, toevallig heeft een vriendin van ons zich net in verdiept ! De goedkoopste variant van @home kost € 17,95 per maand, dat schijnt iets sneller te zijn dan via de telefoon. Als je niet of nauwelijk download, kan het misschien voldoende zijn ?! Wij zelf hebben het middenpakket en dat bevalt prima ! (€ 29,95 per maand.) Ook niet echt goedkoop… maar we hebben er een hoop lol van, niet dan ?

hallo ja wij zitten via kabel bij upc dus ja die internetten gaan allenmaal volgens mij via chello en ja we willen wel kabel mar niet via hun.
maar we gaan weer even rond kijken en hoop gouw weer aan wezig te zijn

veel liefs shirley en de kidsssssssssssssssssssssssssss

Hoi Armanda en Brenda.
Weten jullie ook hoe je dat moet doen,dat overstappen.Wij downloaden echt nooit wat dus heb ik ook liever de middelste.
Groetjes Eljada.
En ja…je hebt er een hoop lol van.Ik zou het niet graag meer willen missen!

Hoi Eljada,

Wij hebben vanaf het begin al de middelste, maar vrienden van ons hebben het ook middels een email gedaan. Ik heb het even nagevraagd voor je, het kan via de startpagina van @home en dan abonnementen kiezen. Voor hun waren er geen kosten aan verbonden !
Groetjes, Brenda.

ok ik ga het proberen.
Bedankt voor de tips.
Groetjes eljada

Hoi Armanda.
Bedankt voor je tip.Ik kon nog tot 14 jan gratis overstappen.Heb nu een budget abonnement genomen.Ben wel bang dat ik dar een beetje spijt van ga krijgen(i.v.m. traagheid),maar ik kan makkelijker naar een duurdere overstappen dan naar een goedkopere.Dus ik zie het wel.
groetjes Eljada(nu nog snel)

nou meiden niet getreurt hoor shir is me buurvrouw en ze kan altijd even bij mee lezen of reageeren als het nodig is

groetjes marielle trotse mama van tanja